05-12-2006, 01:13 AM
Ishijupp Kirjutas:...:Võrridel siiski käib süütesättimine ja kontakti vahe paikapanek üheaegselt ehk see "õnnemäng". Kui saad kontaktid õigel ajal avanema, ei pruugi kontaktivahe õige veel olla. Kontaktide alusplaati liigutamata, kuid kontaktivahe suurendamisel toimub ka automaatselt teatud määral süütemomendi varajanemine, kuna kontaktide vasara poolt keeratakse nukkmuhvi poole, ning selle tagajärjel nukkmuhvi sile tahk hakkab ka nüüd varem vastu kontaktide vasara liugetalda puutuma, mille tulemusena kontaktid avanevad ja toimub säde. Kontaktivahe vähendamisel on puude nukkmuhvi ja haamerkontakti liugetalla vahel tiba hiljem, seega ka säde hiljem. Need toimingud on võrreldud kolvi ja seega ka nukkmuhvi ühes ja samas asendis.
1. säti tõukur nuki harjale ja reguleeri kontaktivahe õigeks.
2. keera süüteplaadi kruvid lahti nii, et saad süüteplaati liigutada (mitte liiga lõdvaks!). Nihuta süüteplaati pisut, aja mootorit ringi ja vaata millises kolvi asendis toimub süüde. Korda protseduuri kuniks süüde toimub 2-3 mm enne ÜSS.
3. Vääna kruvid kinni, kontrolli süütehetk üle ja asu kimama
See jutt on algajaile ehk segane, kuid kogenenumad saavad aru.