05-12-2006, 21:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2006, 21:16 PM ja muutjaks oli praud.)
To Mrt36: Kahjuks ei ole mul midagi üle, sest see mu esimene IŽ ning vene mootorratas üleüldse ja juppe nii palju kui ostes natukene kaasa sain, viimased on ka kulunud käigukasti hammasrattad põhiliselt. Valdo soovitus ja maakonna lehtedes kuulutamine oleks vist kõige rohkem abiks.
Tegemistest nii palju, et nüüdseks on peale uue vända, selle laagrite ja simmerlingide soetamist ka silinder käinud hoonimises ning esimese remontmõõdu kolviga kokku sobitatud. Lisaks selgus, et silindri ja tolle pea vahel oleks pidanud olema ka tihendav vaskrõngas, minu isendil aga oli alumiinium pea otse vastu hülssi pingutatud. Tundub, et mootoriga hakkab vaikselt ühele poole saama, ainus mure on veel vasakus karteri pooles olevad mõningased mõrad, mis on ümber ühe käiguvahetuse juhiku avause karteris. Need peaks kinni keevitama, kuid hetkel pole aimu, kus ja kes seda pädevalt teha võiks.
Mõni foto ka hoonitud silindrist ja uuest kolvist jms.
Vaatasin ringi ka uue generaatori leidmiseks, kuid paraku on silma jäänud ainult suhteliselt õnnetud 6V generaatorid. Uued küll, aga ankru mähised vigastatud ning ergutusmähised omavahel külmjoodetega kokku joodetud. Kui midagi paremat ei hakka silma, peab vana kuid suhteliselt korraliku tagasi panema. Viimase korpuse võiks ilmselt ära tsinkida uuesti, sest seestpoolt on niiskus oma tööd teinud ja siit-sealt korpust närinud. Muus osas on aga generaator igati kena. Leitud ja soetatud sai ka uus relee-regulaator.
Lähiajal läheb mootorratta raam ja muud detailid haavlipritsist läbi.
Tegemistest nii palju, et nüüdseks on peale uue vända, selle laagrite ja simmerlingide soetamist ka silinder käinud hoonimises ning esimese remontmõõdu kolviga kokku sobitatud. Lisaks selgus, et silindri ja tolle pea vahel oleks pidanud olema ka tihendav vaskrõngas, minu isendil aga oli alumiinium pea otse vastu hülssi pingutatud. Tundub, et mootoriga hakkab vaikselt ühele poole saama, ainus mure on veel vasakus karteri pooles olevad mõningased mõrad, mis on ümber ühe käiguvahetuse juhiku avause karteris. Need peaks kinni keevitama, kuid hetkel pole aimu, kus ja kes seda pädevalt teha võiks.
Mõni foto ka hoonitud silindrist ja uuest kolvist jms.
Vaatasin ringi ka uue generaatori leidmiseks, kuid paraku on silma jäänud ainult suhteliselt õnnetud 6V generaatorid. Uued küll, aga ankru mähised vigastatud ning ergutusmähised omavahel külmjoodetega kokku joodetud. Kui midagi paremat ei hakka silma, peab vana kuid suhteliselt korraliku tagasi panema. Viimase korpuse võiks ilmselt ära tsinkida uuesti, sest seestpoolt on niiskus oma tööd teinud ja siit-sealt korpust närinud. Muus osas on aga generaator igati kena. Leitud ja soetatud sai ka uus relee-regulaator.
Lähiajal läheb mootorratta raam ja muud detailid haavlipritsist läbi.