15-01-2007, 02:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2007, 11:14 AM ja muutjaks oli praud.)
Pildid mis jäid maha.
Vahepeal on ka selgunud, et käigukasti veetava võlli otsas olevat laagrit 192906 (puudub sisesaale) saab täiesti vabalt vahetada, sellisel firmal nagu Kavial OÜ on toda laotootena olemas. Sealt samast said ka viimased laagrid, kinnised rattalaagrid, 4tk, ära soetatud. Jällegi lahedalt peidetud ettevõtmine, kuid seespool ootas ees meeldiv suhtumine ja asjalikkus, vähemasti utoopiana tundunud laager 192906 leiti kiirelt ja rattalaagritele pakuti 6 erinevat alternatiivi. Algas vene 203 laagriga ja edasi usa, prantsuse, saksa, jaapani ja mis seal veel tuli. Jäin jaapanlaste juurde miskipärast.
Vahepeal on ka selgunud, et käigukasti veetava võlli otsas olevat laagrit 192906 (puudub sisesaale) saab täiesti vabalt vahetada, sellisel firmal nagu Kavial OÜ on toda laotootena olemas. Sealt samast said ka viimased laagrid, kinnised rattalaagrid, 4tk, ära soetatud. Jällegi lahedalt peidetud ettevõtmine, kuid seespool ootas ees meeldiv suhtumine ja asjalikkus, vähemasti utoopiana tundunud laager 192906 leiti kiirelt ja rattalaagritele pakuti 6 erinevat alternatiivi. Algas vene 203 laagriga ja edasi usa, prantsuse, saksa, jaapani ja mis seal veel tuli. Jäin jaapanlaste juurde miskipärast.