24-01-2007, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2007, 00:37 AM ja muutjaks oli praud.)
Ei hakanud uut teemat tegema, nii et küsin siin samas seonduvalt spidomeetri sihverplaadiga, et kuidas ja kas on keegi seda taastanud? Võimalik, et IŽ-56-le leiab poest ka uue spidomeetri, kuid eks ole ka alternatiive, sest ega paljudele piisavalt vanadele spidomeetritele asendusi ei leia.
Endale tundub, et kõige lihtsam oleks ilmselt digitaliseerida sihverplaat ja siis näiteks kleebisena välja trükkida.
Vahepeal on saanud kõvasti keevitustöödega tegeletud ja suurim neist on vasakpoolse kõvera summuti võimalikult sirgeks koputamine ning uuesti kokku keevitamine. Et saada toda ideaalselt siledaks, peaks mingit kuumakindlat pahtlit vast kasutama, sest haamerdatud plekk ikka ideaalselt enam sile ei kipu jääma. Peaks vast mõnda summuti parandamise pastat kasutama selleks otstarbeks, täis keevitama neid väikeseid lohukesi hakata ei viitsi.
Tagumine sadul on samuti hetkeks uue kuue saanud, kuid ootab veel raami värvimist, et siis kokku ehitada, selleks otstarbeks peab aga eelnevalt needid leidma, millega pole olnud mahti tegeleda.
Kroomi eeltöö jaoks olen samuti leidnud sobiva sulami (mitte tina), mida gaasilambiga peale kanda, et augukesi täita ümarpindadel liigse lihvimiseta, nii et varsti näis, kuidas see toimima saab. Nii palju siis selleks korraks
Endale tundub, et kõige lihtsam oleks ilmselt digitaliseerida sihverplaat ja siis näiteks kleebisena välja trükkida.
Vahepeal on saanud kõvasti keevitustöödega tegeletud ja suurim neist on vasakpoolse kõvera summuti võimalikult sirgeks koputamine ning uuesti kokku keevitamine. Et saada toda ideaalselt siledaks, peaks mingit kuumakindlat pahtlit vast kasutama, sest haamerdatud plekk ikka ideaalselt enam sile ei kipu jääma. Peaks vast mõnda summuti parandamise pastat kasutama selleks otstarbeks, täis keevitama neid väikeseid lohukesi hakata ei viitsi.
Tagumine sadul on samuti hetkeks uue kuue saanud, kuid ootab veel raami värvimist, et siis kokku ehitada, selleks otstarbeks peab aga eelnevalt needid leidma, millega pole olnud mahti tegeleda.
Kroomi eeltöö jaoks olen samuti leidnud sobiva sulami (mitte tina), mida gaasilambiga peale kanda, et augukesi täita ümarpindadel liigse lihvimiseta, nii et varsti näis, kuidas see toimima saab. Nii palju siis selleks korraks
