12-02-2007, 23:30 PM
Riikliku Lenini ordeni, Punalipu ordeni ja Töö Punalipu ordeni masinaehituse tehas esitleb:
= Mootorratas IŽ-56 hooldus ja ekspluatatsioon =
Selline emotsionaalne raamat aastast 1960 jõudis läbi oma rännakute, tavotiste näppude ja aastakümnete minuni
Huvitavaid pisi- ning tõsiasju 150-l leheküljel.
Nagu näiteks on 1960 väljaande põhiselt IŽ-56-l toite + poolus raamis, kasutuses on märgitud juba uuemat tüüpi tulede lüliti (fotol), vanema Π-25 asemel - huvitav oleks teada, millal tehas sellele vahetusele läks-, generaatori G-36M pinge võib reguleerimata tõusta kuni 20V ja üle, jne jne.
Eks see generaatori pooluste küsimus saab lahendatud kohe kui mootor on koos, seda pole keeruline tuvastada.
Samuti suutis Kloostrimetsa Motopood mind seekord ka varustada uue spidomeetri trossiga, mida mõni aeg tagasi veel seal polnud.
Kas kellelgi on fotosid või pilte, ehituslikest tagapidurisüsteemide erinevustest tross- ja varrassüsteemi puhul, mis puudutab alumiiniumkarterit ja selle sisemist elu? On eri pidurisüsteemide karterid kohandatavad ühelt süsteemilt teisele?
= Mootorratas IŽ-56 hooldus ja ekspluatatsioon =
Selline emotsionaalne raamat aastast 1960 jõudis läbi oma rännakute, tavotiste näppude ja aastakümnete minuni

Nagu näiteks on 1960 väljaande põhiselt IŽ-56-l toite + poolus raamis, kasutuses on märgitud juba uuemat tüüpi tulede lüliti (fotol), vanema Π-25 asemel - huvitav oleks teada, millal tehas sellele vahetusele läks-, generaatori G-36M pinge võib reguleerimata tõusta kuni 20V ja üle, jne jne.
Eks see generaatori pooluste küsimus saab lahendatud kohe kui mootor on koos, seda pole keeruline tuvastada.
Samuti suutis Kloostrimetsa Motopood mind seekord ka varustada uue spidomeetri trossiga, mida mõni aeg tagasi veel seal polnud.
Kas kellelgi on fotosid või pilte, ehituslikest tagapidurisüsteemide erinevustest tross- ja varrassüsteemi puhul, mis puudutab alumiiniumkarterit ja selle sisemist elu? On eri pidurisüsteemide karterid kohandatavad ühelt süsteemilt teisele?