08-10-2007, 12:57 PM
valdo Kirjutas:Tegelikult oleks enne mingi konkreetse aastakäigu masina taastamist mõistlik teha veidi uurimistööd. Ehk siis koguda kokku või vähemalt vaadata üle kõikide erinevate aastate osakataloogid, raamatud jm allikad. Ja vestelda kodanikega, kes on neid sõidukeid uuena näinud. Ja vaadata üle KÕIK teadaolevad säilinud eksemplarid. Eriti vajalik oleks see siis, kui taastamiseelselt on küljes palju valesid tükke.
Teoorias tore, aga praktikas võimatu Ma läheks kohe sinna kohta, kust ma leian kõikide 56-e eri aastakäikude varuosade kataloogid, ainult viita Ja need kodanikud, kes uuena neid rattaid nägid, mäletavad pigem emotsioonidest, mis tolle rattaga kaasnesid kui tehnikast. Komplektseid ja originaalsetena säilinud IŽ-56-sid pole ma veel seni siinmail näinud, tundub, et ainult Riia motomuuseumis on üks, mida pole veel kahjuks vaatamas käinud. Võimalik on, et ma eksin, aga hiromant ma pole, et näeks, kelle kodus selline ratas seisab ja selle omanik pole minuga ka seni ühendust võtnud või muul moel endast märku andnud