27-10-2007, 13:39 PM
Tere!
Vasakpoolne seib käib tõesti silumiinist käepideme otsa sisse. Tänan!
Ja see parem seib on ehk mu paralleelsest Riga-5 taastamisest sattunud IŽ-56-e asjade kasti.
Vahepeal olen tegelenud tulutult käigukasti kokkupanekuga, mille ebaedu sai mulle hiljuti selgeks. Nimelt käigukastis saab reguleerida osade võllide tolerantse küll seibidega, aga veetava ja vedava võlli omavahelist asetsemist mitte, sinna peab mahtuma täpselt 2mm vaheseib. Paraku see vahe oli suurem ja järjest enam tundus see karteri tihendi võrra suurem olema
Lugedes raamatuid sai selgeks, et karteri poolte vahel ei kasutata mitte tihendit, vaid pakelliitlaki kihti...kasutatud tihendi paksus on aga ca 1mm...nii et uuele ringile 
Kui kellelgi on fotot stopperseibist, mis käib väntvõlli hammasratta kinnituspoldile peale, olen tänulik seda nähes, eriti tänulik, kui kellelgi see üle
Priit
Vasakpoolne seib käib tõesti silumiinist käepideme otsa sisse. Tänan!

Vahepeal olen tegelenud tulutult käigukasti kokkupanekuga, mille ebaedu sai mulle hiljuti selgeks. Nimelt käigukastis saab reguleerida osade võllide tolerantse küll seibidega, aga veetava ja vedava võlli omavahelist asetsemist mitte, sinna peab mahtuma täpselt 2mm vaheseib. Paraku see vahe oli suurem ja järjest enam tundus see karteri tihendi võrra suurem olema


Kui kellelgi on fotot stopperseibist, mis käib väntvõlli hammasratta kinnituspoldile peale, olen tänulik seda nähes, eriti tänulik, kui kellelgi see üle

Priit