06-09-2009, 21:06 PM
Raam on meesterahva jalgratta oma, katkine, vanaaegne!
Identifitseerimiseks on kaks peamist suunda - 4 - punktikinnitusega silt ja spetsiifiline raamitagaosa, kuhu kinnitub tagaratas.
Sellistest siltidest tuleb meelde üks Opeli variante, aga raami tagaosa ei ole justkui sobiv ja läti Ozolnieks, mille sildi sõber Illi123 täna läti laadalt soetas, eks neid ole teisigi muidugi.
Üldiselt lenksu pöördepiduri puudumine raamitoru sees viitaks, et tegu pole saksa asjaga aga ka eespoolmainitud Opelil puudus ta ka sellisel kujul. Ülemine hargilaagri kauss ka spetsiifiline...
Muidugi võiks alati jalgrattaraamide identifitseerimise juures lisada raaminumbri ja selle asukoha, aga ei viitsi seda kogu aeg korrutada, seda võiks teha mõni tugevama närvisüsteemiga mees (näit. Valdo)

Identifitseerimiseks on kaks peamist suunda - 4 - punktikinnitusega silt ja spetsiifiline raamitagaosa, kuhu kinnitub tagaratas.
Sellistest siltidest tuleb meelde üks Opeli variante, aga raami tagaosa ei ole justkui sobiv ja läti Ozolnieks, mille sildi sõber Illi123 täna läti laadalt soetas, eks neid ole teisigi muidugi.
Üldiselt lenksu pöördepiduri puudumine raamitoru sees viitaks, et tegu pole saksa asjaga aga ka eespoolmainitud Opelil puudus ta ka sellisel kujul. Ülemine hargilaagri kauss ka spetsiifiline...

Muidugi võiks alati jalgrattaraamide identifitseerimise juures lisada raaminumbri ja selle asukoha, aga ei viitsi seda kogu aeg korrutada, seda võiks teha mõni tugevama närvisüsteemiga mees (näit. Valdo)
