31-08-2011, 09:33 AM
Kokkuvõttes ilus ja põhjalik töö.
Aga sisuliselt on see auto arusaamatu sünniajaga replika.
Põhjendused:
Selline nägi välja reaalne "Trušenik" ehk hiline prototüüp
![[Pilt: 21660788.th.jpg]](http://img148.imageshack.us/img148/6669/21660788.th.jpg)
Siin väike video, kus näha veidi kapoti alla ning salongi. Näiteks võib seal märgata vana versiooni GAZ-51 armatuuri KESET armatuurlauda. Seal kus uuemal versioonil on tahvlid kägukasti ja vahekasti infoga.
http://www.youtube.com/watch?v=kYzm51gGl...r_embedded
See konkreetne "prototüüp" on näide sellest, kuidas suvaliste dokumentide najal võeti arvele mingil põhjusel seal mitte olevaid autosid. Olgu siis sõjaväe varudest või kusagilt kolhoosi töökoja nurgast.
See oli nõukogude perioodil väga levinud areng, Pobedadest tehti Volgasid ja GAZ-51 võis ühel hommikul peainseneri otsusega ärgata hoopis GAZ-53A'na. Ja sõjavägi ei erinenud sellest suhtumisest mingil moel. Käsi peseb kätt kujul said suvalisi numbrit sisaldavad dokumendid allkirjad ja vajalikud templid. Ehk siis NZ'st võetud autole kirjutati juurde kõik vajalik selleks, et see arvele saada.
Kerenumber mis algab 6xxxx (kui mu silmad mind ei peta), näib ka olevat pigem ajast, kui käis juba sõiduki massiline tootmine. Kui see number üldse midagi tähendab...
Eelmiste omanike jutud võivad olla väga magusad ja põnevad, aga reaalsust kinnitab vaid paks dokumendipakk.
Kokkuvõttes: väga ajastutruu varajase GAZ-69A replika, aga mitte ühelgi juhul prototüüp aastast 1952. Rääkigu eelmises tehnilises passis olnud number mida tahab.
Asp
Aga sisuliselt on see auto arusaamatu sünniajaga replika.
Põhjendused:
Selline nägi välja reaalne "Trušenik" ehk hiline prototüüp
![[Pilt: 21660788.th.jpg]](http://img148.imageshack.us/img148/6669/21660788.th.jpg)
Siin väike video, kus näha veidi kapoti alla ning salongi. Näiteks võib seal märgata vana versiooni GAZ-51 armatuuri KESET armatuurlauda. Seal kus uuemal versioonil on tahvlid kägukasti ja vahekasti infoga.
http://www.youtube.com/watch?v=kYzm51gGl...r_embedded
See konkreetne "prototüüp" on näide sellest, kuidas suvaliste dokumentide najal võeti arvele mingil põhjusel seal mitte olevaid autosid. Olgu siis sõjaväe varudest või kusagilt kolhoosi töökoja nurgast.
See oli nõukogude perioodil väga levinud areng, Pobedadest tehti Volgasid ja GAZ-51 võis ühel hommikul peainseneri otsusega ärgata hoopis GAZ-53A'na. Ja sõjavägi ei erinenud sellest suhtumisest mingil moel. Käsi peseb kätt kujul said suvalisi numbrit sisaldavad dokumendid allkirjad ja vajalikud templid. Ehk siis NZ'st võetud autole kirjutati juurde kõik vajalik selleks, et see arvele saada.
Kerenumber mis algab 6xxxx (kui mu silmad mind ei peta), näib ka olevat pigem ajast, kui käis juba sõiduki massiline tootmine. Kui see number üldse midagi tähendab...
Eelmiste omanike jutud võivad olla väga magusad ja põnevad, aga reaalsust kinnitab vaid paks dokumendipakk.
Kokkuvõttes: väga ajastutruu varajase GAZ-69A replika, aga mitte ühelgi juhul prototüüp aastast 1952. Rääkigu eelmises tehnilises passis olnud number mida tahab.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!