09-01-2012, 22:50 PM
Kas küte pihustatakse silindrisse siis kui kolb üleval ja rõhk tekkinud, vahetult enne plahvatust? Siis on klapid suletud?
See teine variant tundub lihtsam, kus tuleb väntvõlli paar kraadi keerata. Kas siis just keeratakse süüdet varasemaks, kui keeran rihmatast mootori töötamise suunas edasi.
Hea oleks veel pilt rihmrattast ja nendest märkidest, Ratta küljest leian vast märgi üles, aga kus see "T" märk asub, kus ma teda otsin?
See teine variant tundub lihtsam, kus tuleb väntvõlli paar kraadi keerata. Kas siis just keeratakse süüdet varasemaks, kui keeran rihmatast mootori töötamise suunas edasi.
Hea oleks veel pilt rihmrattast ja nendest märkidest, Ratta küljest leian vast märgi üles, aga kus see "T" märk asub, kus ma teda otsin?