08-09-2012, 21:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2012, 21:13 PM ja muutjaks oli BlueStang.)
Tere,
Leidsin siit foorumist sellise huvitava teema - ise ka nüüd kaks suve kasutatud Stiga Park apastraatiga rohtu püganud. Siiamaani kõik bueno, aga nüüd sain väkeseid kogemusi, mis siin ka äkki huvi pakuvad.
Kuna varem ka meeriklaste polte keeratud, siis kaane alt leitud briggsi moto tundus päris hea valikuna, vähemalt siiani.
Nüüd paar nädalat tagasi vend suri poole niidu pealt lihtsalt välja ja enam käima ei lähe. No oli väike mutihunnik ka sirelipõõsa taga, aga no selliseid on ennegi siledaks "freesitud".
Ühesõnaga kompressioon kadunud, starter veab lõbusalt ja ei mingit lubamist ka. No algatuseks tekkis mõte, et äkki siis oli nii kõva mutihunnik, et viskas kiilu nihkesse ja süüde vale.
Esimene idee siis - Süüde: Kiskusin siis kuni võlli ülemise otsani lahti - krt, pidin spets tooma Krautast 15/16 tollile vastava 24mm-se padruni (seni pole nii suurt kuskil vaja läinud, kuigi usakat on päris mitu korda keeratud saanud). Muidugi seiklused ka, sest õlivarda koda tuli koos katteplekiga ja otse loomulikult oli vaja osal õlil vaja ühenduskohast välja maha voolata. Lisaks lendas samast august õli lakke ja näkku, kui hakkasin seda 24mm-st polti lahti keerama, sest ega hooratta fikseerimise peale ju kohe ei tule...
Kui polt maas, siis muidugi selgus, et kiil istub ilusti soones ja süütega kõik ok.
Teine idee: Klapid - äkki lõi pushrodid kinni vms. Kontrolliks sai õhupuhasti filter maha keeratud no ja muidugi käivitamisel plõksis segu silindri asemel sisselaskest välja. Ok, klapid küll, aga kust alustada - no eks ikka keerulisemast otsast
Õhupuhasti koda maha, karbuss maha, klapikambri kaas maha. Krt, kõik bueno ja mõistus otsas.
Peale väikest inspiratsiooniõlli sai siis lõpuks igaks juhuks pea kallale asuda, et vaadata, kas klapid põlenud vms põhjusel ebatihedad.
Polnudki vaja palju kruttida, kui poltide lõdvaksandmise järel oli juba tekkinud praost näha, et sisselaskeklapi pesa jalutab vabalt sislindris ümber klapisääre ringi.
Pagan, see on juba karmim teema - kellelgi äkki ideid, mismoodi selle peas sinna pikemaks ajak püsima saaks?
Korra koputasin pesa oma auku tagasi ja sain tühikäigul päris pikalt käima ja isegi tuuritada kohapeal ja juba tundus kõik ilus, aga niipea, kui koormuse taha andsin ja niita üritasin - andis samamoodi saba, nagu teema alguses
Nüüd miskit kangemat varianti vaja...
Leidsin siit foorumist sellise huvitava teema - ise ka nüüd kaks suve kasutatud Stiga Park apastraatiga rohtu püganud. Siiamaani kõik bueno, aga nüüd sain väkeseid kogemusi, mis siin ka äkki huvi pakuvad.
Kuna varem ka meeriklaste polte keeratud, siis kaane alt leitud briggsi moto tundus päris hea valikuna, vähemalt siiani.
Nüüd paar nädalat tagasi vend suri poole niidu pealt lihtsalt välja ja enam käima ei lähe. No oli väike mutihunnik ka sirelipõõsa taga, aga no selliseid on ennegi siledaks "freesitud".
Ühesõnaga kompressioon kadunud, starter veab lõbusalt ja ei mingit lubamist ka. No algatuseks tekkis mõte, et äkki siis oli nii kõva mutihunnik, et viskas kiilu nihkesse ja süüde vale.
Esimene idee siis - Süüde: Kiskusin siis kuni võlli ülemise otsani lahti - krt, pidin spets tooma Krautast 15/16 tollile vastava 24mm-se padruni (seni pole nii suurt kuskil vaja läinud, kuigi usakat on päris mitu korda keeratud saanud). Muidugi seiklused ka, sest õlivarda koda tuli koos katteplekiga ja otse loomulikult oli vaja osal õlil vaja ühenduskohast välja maha voolata. Lisaks lendas samast august õli lakke ja näkku, kui hakkasin seda 24mm-st polti lahti keerama, sest ega hooratta fikseerimise peale ju kohe ei tule...
Kui polt maas, siis muidugi selgus, et kiil istub ilusti soones ja süütega kõik ok.
Teine idee: Klapid - äkki lõi pushrodid kinni vms. Kontrolliks sai õhupuhasti filter maha keeratud no ja muidugi käivitamisel plõksis segu silindri asemel sisselaskest välja. Ok, klapid küll, aga kust alustada - no eks ikka keerulisemast otsast

Peale väikest inspiratsiooniõlli sai siis lõpuks igaks juhuks pea kallale asuda, et vaadata, kas klapid põlenud vms põhjusel ebatihedad.
Polnudki vaja palju kruttida, kui poltide lõdvaksandmise järel oli juba tekkinud praost näha, et sisselaskeklapi pesa jalutab vabalt sislindris ümber klapisääre ringi.
Pagan, see on juba karmim teema - kellelgi äkki ideid, mismoodi selle peas sinna pikemaks ajak püsima saaks?
Korra koputasin pesa oma auku tagasi ja sain tühikäigul päris pikalt käima ja isegi tuuritada kohapeal ja juba tundus kõik ilus, aga niipea, kui koormuse taha andsin ja niita üritasin - andis samamoodi saba, nagu teema alguses
