09-09-2012, 10:14 AM
ise küsin - ise vastan
mõtlesin/uurisin siisn väha asja, et mis värk on selle klapipesa väljatulekuga
Tundub nii, et see ei ole briggsi tüüpviga, kuigi selle mootoriga seda tihemini pidi juhtuma. Pigem on tegemist, nagu paljude muude asjadega, kasutaja tüüpveaga
Klapipesa väljahüppamist põhjustab siis bloki ülekuumenemine üle teatud lubatud kriitilise piiri, millest alates alumiiniumbloki paisumine on ettenähtud istust suurem, pinge kaob tagant ja klapipesa lähebki jalutama.
Kusjuures minu case puhul aitas ülekuumenemisele ilmselt kaasa ka kergelt lahja segu - meenub, et sädet uurides tundusid küünla elektroodid vähe hallikad. Muidugi olin järjest päris pikalt ja päris kõrge tuuriga (no, et ikka korralikult ära multsiks) takka ka andnud...
Niiet, ära üle kuumuta, siis seisavad klapipesad paigas ka
Aga jah - niiet siis kuumakindlat laagriliimi (kust saab ja mis nimi?) vahele, klapipesad istu tagasi ja servad üle kärnida?
mõtlesin/uurisin siisn väha asja, et mis värk on selle klapipesa väljatulekuga
Tundub nii, et see ei ole briggsi tüüpviga, kuigi selle mootoriga seda tihemini pidi juhtuma. Pigem on tegemist, nagu paljude muude asjadega, kasutaja tüüpveaga

Kusjuures minu case puhul aitas ülekuumenemisele ilmselt kaasa ka kergelt lahja segu - meenub, et sädet uurides tundusid küünla elektroodid vähe hallikad. Muidugi olin järjest päris pikalt ja päris kõrge tuuriga (no, et ikka korralikult ära multsiks) takka ka andnud...
Niiet, ära üle kuumuta, siis seisavad klapipesad paigas ka

Aga jah - niiet siis kuumakindlat laagriliimi (kust saab ja mis nimi?) vahele, klapipesad istu tagasi ja servad üle kärnida?