09-11-2012, 21:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2012, 21:26 PM ja muutjaks oli korvimees.)
Häda ongi selles, et kõrgsurvetoru ei kinnitu mitte otse pihusti otsa, vaid klapikambri kaane all on veel üks eriti haige konstruktsiooniga ühendus.
Minul oli vastupidine häda. Mitte diislit ei lekkinud vaid ööga muutus tagasivoolu ühendus ebatihedaks ja sealtkaudu tiris hommikul käivitades õhu vahele, soojast peast ei olnud häda midagi.
Sõnadega on seda ühendust seal keeruline kirjeldada, aga see on üks haigemaid väljamõeldisi, mida ma diiselmootoritel kohanud olen.![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Kui pihustid maas, siis ju näed mis süsteemiga see ühendus seal on.
Minul oli vastupidine häda. Mitte diislit ei lekkinud vaid ööga muutus tagasivoolu ühendus ebatihedaks ja sealtkaudu tiris hommikul käivitades õhu vahele, soojast peast ei olnud häda midagi.
Sõnadega on seda ühendust seal keeruline kirjeldada, aga see on üks haigemaid väljamõeldisi, mida ma diiselmootoritel kohanud olen.
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
(09-11-2012, 21:14 PM)vadra Kirjutas: Pihustid on maas praegu niikuinii
Kui pihustid maas, siis ju näed mis süsteemiga see ühendus seal on.
`73 Hanomag-Henschel F46KA