30-11-2012, 01:03 AM
No neti diagnostika ongi siuke ajurünnak, kuid sinu pakutud arvamuste kohaselt oled sa seda juba teinud.
Hetkel ei paku sulle lahendusi, vaid toon sinu valed arvamused välja:
Lambda hakkab tööle alles soojana (tulistan puusalt ca 700 kraadi - otseselt tõele see NUMBER ei pretendeeri) - seega külmalt käivitades ei oma see mingit tähtsust.
Lambda töötamist diagnoosida külma mootoriga on ääretult vale.
Vända andur - kui nüüd mäletan seda mootorit õigesti, siis tuksis väntvõlliandur = sädeme puudumine. Saad ju kontrollida. Pistik lahti - kas säde on või mitte...
Nuka andur - selle konkreetse mootoritüübikohta ei tea, kuid käivitub ja töötab ilma nukaandurita (andur eksole ühe küünlajuhtme küljes) M20 ja M30 moto eduliselt...
See nn teine segusiiber peaks (jällegi tõele ei pretendeeri, kuid võid ise guugeldada) korrigeerima segusiibri väärtusi - just külma mootori korral.
T.
Hetkel ei paku sulle lahendusi, vaid toon sinu valed arvamused välja:
Lambda hakkab tööle alles soojana (tulistan puusalt ca 700 kraadi - otseselt tõele see NUMBER ei pretendeeri) - seega külmalt käivitades ei oma see mingit tähtsust.
Lambda töötamist diagnoosida külma mootoriga on ääretult vale.
Vända andur - kui nüüd mäletan seda mootorit õigesti, siis tuksis väntvõlliandur = sädeme puudumine. Saad ju kontrollida. Pistik lahti - kas säde on või mitte...
Nuka andur - selle konkreetse mootoritüübikohta ei tea, kuid käivitub ja töötab ilma nukaandurita (andur eksole ühe küünlajuhtme küljes) M20 ja M30 moto eduliselt...
See nn teine segusiiber peaks (jällegi tõele ei pretendeeri, kuid võid ise guugeldada) korrigeerima segusiibri väärtusi - just külma mootori korral.
T.