02-11-2013, 12:20 PM
(02-11-2013, 07:40 AM)90Deville Kirjutas: Olen nöus et jöu ja ilu numbrid on väikesed, kuid andmete järgi peaks see väike prügikast end siiski kopikad üle kümne seki sajani vedama ja see on tolle aja möistes üsna ok.Just-just: kogu aeg käib mikromootorite ja olematu kaalu räige alahindamine! Need mikromootorid käivad paigaltstardist niimoodi edasi ,et paha hakkab! Mina isiklikult olen ära võitnud meie pere 44kW Sitikaga KOLM paigaltstarti 60 jalani Ubbe taevapiiri-datsuni vastu. Küll mitte selle kangema aga lahjema vastu ja võitsin ära üldse kogu bracketi Tartus. Üks asi on 0-100 km/h kiirendus, teine asi on, nagu 90Deville mainis, "kaaluta olekus" putuka hüpe paigalt. 0-50 km/h ehk linnakiiruseni ehk selleni, kuhu nad ka projekteeritud on, saavad alajõulised kergputukad ulmeliselt hästi hakkama. 20 aastat tagasi omasin meie pere keeles "Kotletti" ehk Susu Carryt. Ka sellega oli vahva linnavahel kolmeseid bemme ehmatada.
Seega ei tohiks ka pastla all ringi lohistamine vaeva valmistada, asi on ju kaaluta olekus
Kuigi japside turbopunnidel ei ole kaugelt prantslaste kangete mikroautode (Saxo VTS, 205GTi, Clio Williams jne) juhitavust, siis suudavad needki üllatada. Aga muidugi absoluutne klassika, mida sinutorust võib palju leida, on pösoo vs Lambod. Siin üks selliseid, kus just kaal mängib olulist rolli:
Aga siis üks kindla peale tehaseoriginaali test, ei saa, pean ikka Saxo ka panema. Kuigi see on nüüd VTS, mida Eestis on uuena müüdud 1 tk. Muuseas, see 8,9 sekki 0-100 on tegelikkuses veel väiksem, seda ka komemnteeritakse seal all ja samamoodi saime kunagi Autolehe testis meite Saxo kiirenduse "viienda rattaga" üle sekundi parema ehk Sitikas näitab teadlikult "keskmist" tulemust "keskmiselt" sita juhiga