30-04-2014, 20:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2014, 21:04 PM ja muutjaks oli taavi.)
(30-04-2014, 17:01 PM)Dexter Kirjutas:(29-04-2014, 22:56 PM)pontu6 Kirjutas: Auto lamdaanduritel kasutatakse roostevaba juhtmeid, neile tõesti ei taha tina külge hakata
Nentigem fakti, et lambda juhtmeid ei tohigi joota (mõtlen neid mis on viimasest pistikust andurini), kuna muidu lakkab andur töötamast.
Seda ka sellepärast, et kõik 220V pealt töötavad kolvid, mis on juba veidi tööd teinud, lekivad selle pinge korpusesse. Jällegi, praktika on tõe kriteerium, proovige keelega

Eelkõneleja jutuga üldiselt nõus, aga räbusti ülesanne on hävitada oksiidid joodetavate detailide pinnalt. Räbusti kuumutamisel tekib sellest hape (see valge suits, mis räbustit kuumutades tekib), mis siis hävitab oksiidi ja samas ka kaitseb õhuhapniku juurdepääsu. Jootmine on intermetalliline side kolme eri metalli vahel, kusjuures kolmandaks ongi seesama joodis. samuti olen nõus ka kolvi otsa tinatamisega, aga eelöeldu puhul pidasin silmas "mulli" tekitamist kolviotsale - seda pole vaja teha.