25-11-2014, 12:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2014, 12:13 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(24-11-2014, 22:11 PM)katariinaKK Kirjutas: Mina olen viimase aasta jooksul sõitnud ringi üldse neljaveolise autoga. Kuigi algne küsimus oli kas esi- või tagaveoline, siis libedal teel hoiab kõige paremini auto sirgena nelikvedu.
Sõltub muidugi neliveost! Ei saa salata, kohapealt "kergelt ja sirgelt" minemapääsemiseks pole tõesti VAG-grupi õigele ja Fuji Corp. toodangule miskit vastu panna, need poolpidused libavedused ja lülitatavad rwd-4wd maastikuautod (v.a. püsivad 4WD a'la Disco jms) ei kvalifitseeru ikkagi sinna alla. Siis on veel vanakooli X, 4-matic ning veel paar üksikut püsiva abiedeveduga marki, kui vanematest isenditest rääkida. Ja siis mõned eriti üksikute Eestis esindatud imeisendid a'la 1.põlve Panda 4X4, Sitika 4X4 jms sillablokkidega eksootika.
Aga libedaga kohaltsaamise kontekstis on igal juhul parem LSD'ga RWD, kui totaalselt vaegvedune RWD. Mingisugusegi sillablokiga tagaveduseid on siiski kordades rohkem, kui blokiga edeveduseid. Ja kui tagavedune korralikult peab, siis pole ka vaegedevedusest talle mingit konkurenti isegi paksus lumes, mudast jms rääkimata. Liivakott on üks asi aga tagamootor veel omaette teema



![[Pilt: twingo-r5-home.jpg]](http://group.renault.com/wp-content/uploads/2014/07/twingo-r5-home.jpg)