DT 20 väntvõlli laager
#4

tobukesed.

ühte laagrit eestpoolt vahetada on ju palju loogilisem, kui seda suurt ja keerulist mootorit lahtivõtta. See viimane ju lausa tuumateadus. Enamikul põhjuseks ka see, et ei jõuta enam rohkem kui 2l bocki üles tõsta - rääkimata siis sellest tonne kaaluvast dt20 ühepütalisest mootorist.

Kui see laager seal kutu, siis arvatavasti enamikul juhtudel on mõlemad laagrid kutud. Juhul kui ühe ära vahetad, siis teine hakkab uut laagrit väänama ja aasta pärast saad mõlemad laagrid uuesti vahetada. 
Mootorrataste teemas tehti kunagi tõmmits väikse laagri jaoks. 
Isiklikult aga arvan, et kui see laager on juba peetis, siis ta on mootoris ka kuuma saanud. See omakorda tähendab, et ta on väntvõlli külge kinni paisunud ja tahab tõsist jõudu näha, enne kui lahti tuleb - mis tähendab seda, et tõmmitsaga ja kuuma andes läheb päris pikalt enne kui kätte saad.

[Pilt: attachment.php?aid=28785]

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
DT 20 väntvõlli laager - Autor: tungla - 10-01-2015, 20:07 PM
RE: DT 20 väntvõlli laager - Autor: ylli - 10-01-2015, 22:26 PM
RE: DT 20 väntvõlli laager - Autor: 2715 - 10-01-2015, 22:59 PM
RE: DT 20 väntvõlli laager - Autor: unimüts - 11-01-2015, 13:47 PM
RE: DT 20 väntvõlli laager - Autor: tungla - 11-01-2015, 19:46 PM
RE: DT 20 väntvõlli laager - Autor: ylli - 13-01-2015, 14:52 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne