05-05-2015, 20:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2015, 20:24 PM ja muutjaks oli maitus.)
(05-05-2015, 15:03 PM)mihkelr Kirjutas: https://www.youtube.com/watch?v=puaCuzfor80
See video on tegelikult kivi meie foorumi kapsaaeda. Sellist asja pole ju keegi kunagi välja pakkunud (vist). Aga samas selline asi muruniitmiseks ju tegelikult isegi toimiks- linnas ju heina niikuinii ei kasva. Tuleks ainult panna kardaanile vahekast ja sellest tuua kiirendava reduktoriga otse alla rootorivõlli ringiajav rihmaratas- tegelikult vähemalt kaks rihmaratast. Lõpuks saaks ka kabiini põhja selle augu ära lõigata ja sinna kummipadjal rootorivõlli säästva laagripuka panna, et rootori maapinnalt saadud lööke pehmendada. Rootorivõlli ülemise otsa saaks kinnitada laagripukaga lakke, mis toimiks ka vertikaalse amortisaatorina ja annaks "klikiga" märku igast mutimulla hunnikust, mis niitmise lõpuks võimaldaks välja arvutada muttide keskmise arvukuse. Võll võiks tegelikult ka laest läbi ulatuda, et sinna oleks võimalik tuulisemate ilmadega ka tiivik otsa panna, mis siis aitaks suurel määral kütust kokku hoida ja annaks lisajõudu- olenevalt tuule tugevusest. Niidetud muru võiks hari kokku koguda pagasnikusse ja viimane peaks kallutav olema. Nutkamad võiksid pagasniku asemele ehitada silorulli pakkija ja need rullid saaks maakatele maha müüa, tehes nii tasa Mercuniidukle tehtud kulutused. Ja taga võiks järelhaakes olla mururull, mis ühtlasi ka teod ära tapaks. Ainult jah, kuna sel juhul peaks ju esisilla vedrustusest loobuma, siis ei ole see lahendus vast ikkagi vastuvõetav . Eks oleks ka palju puudusi, aga neist me ju enam ei räägi nagu Basilio välja pakkus . ... ja ei maksa ka minust nüüd mantlipärijat teha ...