09-07-2017, 09:24 AM
(07-07-2017, 23:44 PM)linnuke Kirjutas:(07-07-2017, 23:39 PM)Simson0077 Kirjutas: Ka selline variant olemas, kus starterit pole vajagi. Oletame, et mootori x silindris on töötakt, sinna pihustada kütust ja anda sädet ning mootor turtsatabki tööle...
Oli see nüüd lambist mõte ,või tõsiselt.Samas . kuidas toimib sel juhul dislapada .
Millest aravamine, et kõigils S-S autodel on sama tzüdeem? Mõni on katsetanud hooratta asemel dünostarterit, mõnel on labane starter piinata, mõnel tõepoolest seisatakse mootor täpses asendis ja käivitatakse sädemega. Aga praegu näikse enimlevinud oelma tugevdatud starter ja mahukam aku. Garantiiaja peab vastu ja edasi peakski juba ringluses olema moodsal ajal.
Kasu on sellest peamiselt:
A: auto tootjale, kuna saan müüa uut ja hädavajalikku tehnoloogiat;
B: suurlinnade elanikele, kus tundide kaupa sisuliselt paigal seisvad autod ei põleta hapnikku ära;
C: remonditöökodadele ja varuosamüüjatele (elik jahtumas olevale maailmamajandusele), kuna iga keerukas süsteem kooleb järjest kiiremini (et ikka punkt A võimalikult kiiresti saabuks).
Tavatarbijal pole sellest tzydeemist sittagi kasu. Tasuta lõunaid ei ole ja mõnekümneminutise paigalseisu ajal paratamatult tarbitud elekter (kliima, raadio, nutifooni laadimine, taaskäivitus) tuleb ju akusse tagasi toppida. See saab tulla aga ainult vedelkütuses oleva keemilise energia arvelt.