25-08-2017, 09:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2017, 10:02 AM ja muutjaks oli Mart Laanelepp.)
Zubrjonok ei ole kaugeltki ainuke sõiduk maailmas millel amordid nurga all on
![[Pilt: JeffSnook-Alexis-Mk14-CC.jpg]](http://www.britishracecar.com/JeffSnook-Alexis-Mk14/JeffSnook-Alexis-Mk14-CC.jpg)
OK, ma ei ürita uut vaidlust alustada, minu projektile sobib originaal(ilähedane) lahendus küll kuna koormused ei tule suured. Väline raam on pealisehituse kinnitamiseks et vedrude kinnitused peitu jääksid.
Muudan:
Vedrukinnitused on ratastest sama kaugel kui originaalis, sillale keevitasin ainult keskele jupi vahele.

![[Pilt: JeffSnook-Alexis-Mk14-CC.jpg]](http://www.britishracecar.com/JeffSnook-Alexis-Mk14/JeffSnook-Alexis-Mk14-CC.jpg)
OK, ma ei ürita uut vaidlust alustada, minu projektile sobib originaal(ilähedane) lahendus küll kuna koormused ei tule suured. Väline raam on pealisehituse kinnitamiseks et vedrude kinnitused peitu jääksid.
Muudan:
Vedrukinnitused on ratastest sama kaugel kui originaalis, sillale keevitasin ainult keskele jupi vahele.