28-08-2017, 14:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2017, 14:12 PM ja muutjaks oli Mart Laanelepp.)
Tänapäevase käru põhjale kuut ehitades peab ilmselt ikkagi ümberehituse registeerima, kuna originaalis on passis kirjas kere tüüp: madel, minu omal sihtotstarbeline. Kui viitsid politseinikega vaielda siis võib ju üritada, lihtsam ilmselt 25 eur maksta ja keretüüp ära vahetada. Kui mõõdud ja raam samaks jäävad ei tohiks mingit probleemi tulla. Kui praktilisusest või majanduslikust mõttekusest rääkida siis on palju mõistlikum hotellis ööbida kui ise midagi ehitama hakata
Muidugi võib lihtsalt plastkaane all ka magada aga mul ei olnudki eesmärgiks võimalikult lihtsalt hakkama saada vaid nullist endale meeldiv käru ehitada.
Tiisli pikkust välja mõeldes käisin mõõdulindiga ümber respo käru ja oma pappmudeli. Vist saigi teljest tiisli otsani sama palju kui kolmemeetrisel respol. Järel sõidab hästi ja manööverdada on ka hea. Mossega vedada ei ole veel saanud, ülevaatus sai läbi ja pole aega olnud piduritega tegeleda.
Muul ajal muu sodi vedamiseks on tavaline käru ka olemas. Mõlemad kohe stardivalmis, kui tekib mõte reisile minna saab kohe tuld anda. Kaks ühes puhul oleks kindlasti just siis vaja kuuti kui räpsukoorem käru peal on ja vastupidi.

Tiisli pikkust välja mõeldes käisin mõõdulindiga ümber respo käru ja oma pappmudeli. Vist saigi teljest tiisli otsani sama palju kui kolmemeetrisel respol. Järel sõidab hästi ja manööverdada on ka hea. Mossega vedada ei ole veel saanud, ülevaatus sai läbi ja pole aega olnud piduritega tegeleda.
Muul ajal muu sodi vedamiseks on tavaline käru ka olemas. Mõlemad kohe stardivalmis, kui tekib mõte reisile minna saab kohe tuld anda. Kaks ühes puhul oleks kindlasti just siis vaja kuuti kui räpsukoorem käru peal on ja vastupidi.