29-03-2019, 17:28 PM
Tagasilla külge ei lähe midagi. Kogu krempel küll kinnitub sinna.
Üks hoob läheb silindri "koma" külge ehk tõstehoovale. Kumb, ei mäleta peast.
Teine hoob läheb ülemise tõmmista liikuva kronsteini tapile. Kahe hoova keskel oleva liikuva kangiga siis ühendad regulaatori pöördkolvi kas jõu- või asendireguleerimisele.
4 on kiirusregulaator, mis ühes äärmuses üldse ei takista ja teises takistab märkimisväärselt õli voolu. Keskasend on mõistlik alustuseks.
Hoobade pikkused on olulised! Need saab raamatust, kuid neid võib tekkida vajadus korrigeerida, olenevalt süsteemi ülesseadest.
Süsteemi toimimiseks peab oelma ülemise tõmmitsa traktoripoolne kinnitus kolme avaga kobaga, mille all on lehtvedru. See "mõttetu õrn junn" visatakse tavaliselt minema...
Üks hoob läheb silindri "koma" külge ehk tõstehoovale. Kumb, ei mäleta peast.
Teine hoob läheb ülemise tõmmista liikuva kronsteini tapile. Kahe hoova keskel oleva liikuva kangiga siis ühendad regulaatori pöördkolvi kas jõu- või asendireguleerimisele.
4 on kiirusregulaator, mis ühes äärmuses üldse ei takista ja teises takistab märkimisväärselt õli voolu. Keskasend on mõistlik alustuseks.
Hoobade pikkused on olulised! Need saab raamatust, kuid neid võib tekkida vajadus korrigeerida, olenevalt süsteemi ülesseadest.
Süsteemi toimimiseks peab oelma ülemise tõmmitsa traktoripoolne kinnitus kolme avaga kobaga, mille all on lehtvedru. See "mõttetu õrn junn" visatakse tavaliselt minema...