28-04-2019, 11:06 AM
(27-04-2019, 22:18 PM)Laurts Kirjutas:Jah see tükk. Venes see lettidelt võtta. Eestis seda saada pole. Paar venda on üritanud teha, kuid ebaõnnestunult. Poola variant ei tule kõne alla mis on generaatori kõrvale ehitatud.Selline "vahetükk"?
https://youtu.be/Qkma03ir0ic
(28-04-2019, 10:56 AM)Daff Kirjutas: Kes teab. Mis aastast hakati D-21 mootori plokile valama kollektori toe kinnituskohta? See on see kolmnurkne valu kolme auguga ploki vasaku külje tagaosas kahe õlistutseri vahel.
Mootoreid on vist 4 erineva järgi.
1974a tekkis generaatori kinnius.
1976a masinal puudub see kollektori kinnitus veel. 1977a masinat pole kohanud ja 1978a masinal on juba see kollektori kinnitus olemas ja armatuur läks pikaks. aasta hiljem tekkisid ka kõrged poritiivad.
1991 muutus see kollektori kinnitus 2 auguga ja kollektori jalg ise muutus 1994a. - siis tekkis ka d120 mootor
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.