28-11-2020, 14:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2020, 14:24 PM ja muutjaks oli M.R..)
Keerutasin seda mootorit mis kasti küljes on ja mis tekitab kiirnihutust vertikaalses ja radiaalses suunas.
Kuna on näha, et otsad ei ole klemmkarbis tehase omad siis sai ikkagi lahti võetud seisukorra hindamiseks
ja ühe soojaga ka laagrid vahetada.
Pärdikud on osanud selle ka maha põletada, mil moel jääb arusaamatuks. Tegu on natuke spetsiifilise
mootoriga, omab teine suurendatud libistust.
Ei ole mähitud uuesti kõige kvaliteetsemalt, on väike erinevus mähiste takistuste vahel ja sellest tulenev faasivool. Lasksin tal tühjalt sõita
30min ja selliseks käesoojaks ta läks. Esmaspäeval konsulteerin spetsialistidega mootoriremondi alal et kas kannatab nii jätta
või oleks tarviline ringi mähkida.
Loomulikult on nahh visatud vedru tagumise laagri tagant. Olid ühed siseläbimõõdult sobivad vedrud varasemast ajast, sai need
abivahendiga parajaks tehtud.
Tegin mõne ka varuks, neid ikka aegajalt läheb.
Kuna on näha, et otsad ei ole klemmkarbis tehase omad siis sai ikkagi lahti võetud seisukorra hindamiseks
ja ühe soojaga ka laagrid vahetada.
Pärdikud on osanud selle ka maha põletada, mil moel jääb arusaamatuks. Tegu on natuke spetsiifilise
mootoriga, omab teine suurendatud libistust.
Ei ole mähitud uuesti kõige kvaliteetsemalt, on väike erinevus mähiste takistuste vahel ja sellest tulenev faasivool. Lasksin tal tühjalt sõita
30min ja selliseks käesoojaks ta läks. Esmaspäeval konsulteerin spetsialistidega mootoriremondi alal et kas kannatab nii jätta
või oleks tarviline ringi mähkida.
Loomulikult on nahh visatud vedru tagumise laagri tagant. Olid ühed siseläbimõõdult sobivad vedrud varasemast ajast, sai need
abivahendiga parajaks tehtud.
Tegin mõne ka varuks, neid ikka aegajalt läheb.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim