08-12-2020, 18:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2020, 11:15 AM ja muutjaks oli allud.)
Reedesel päeval, ehk siis 30 okt sai linnapealt suurem hunnik pirne ja uued kojamehed hangitund ning reedene õhtu garaazi all oli seega sisutatud.
Põnevust oli palju ning tutvuda sai kõigega lähemalt.
Kuna see masin on siiski ülemaailma suhteliselt laialt levinud siis erinevad kogukonnad markeerivad ka seda erinevalt ehk siis internetist võib otsida infot nii 966 kui 996 numbritega. Vasted on samad. Esimesena hakkas mind häirima kang rooli all millega peaks saama roolisammast sisse ja väljapoole liigutada. See aga ei liikunud mitte kuidagi moodi ja loomajõuga ei tahtnud ma ka asjale läheneda. Tundub, et see liigendi süsteem oli kinni paakunud vms . pärast Hoolega määrimist erinevate vedelikega ning tasast koputamist hakkas see liikuma ja iste ning sõiduasend paranes kordades. Püsikiiruse hoidja müsteerium oli siiani lahendamatta siis hr Google abiga, sai selgeks et probleem on üsna levinud ja mure tekitajaid võib olla mitmeid. Põhiprobleemina on siiski välja toodud 5 asja mida peaks kontrollima ning mis peaks korras olema selleks, et püsikiiruse hoidik aktiveeruks.
*Tagumised piduri tule pirnid peavad kõik töökorras olema
*Pidurilüliti piduri pedaali juures peab olema korras
* Kaitsmekarbis peab vastav kaitse olema korras
*Käsipiduri lüliti kangi all peab olema töökorras
*Kellaploki sees olev pirn mis näitab aktiveerumist peab olema korras.
Eks hakkasin nende asjade lahendamise ja kontrollimisega peale. Lisaks postitasin ka mure ühte kiirete autode foorumisse.
Mina oma talupoja mõistusega hakkasin siis toimetama. Vahetasin piduri pedaali lüliti ära ning terve tagumise jooksu pirnisarja täielikult välja. Ka suunad said uued ning nüüd peaks ülevaatusel tehtud märkusega ka korras olema. Pirnidel kollast/orazi katet enam peal ei olnud nii et oli õige aeg.
Veel kogu kellaplokk lahti võetud ja sealgi kogu pirni sari uute vastu vahetatud.
Tulemust aga ei olnud. Eks see tegi natuke nukraks, sest kui selline vidin peal on siis võiks ta ju töödata ka. Viimase õlekõrrena sai tellitud käsipiduri lüliti. Kuna antud jupid on üsna levinud kaup siis välismaalt tellides on hinnad paigas. Tarned natuke kõiguvad kuid kiiret mul ei ole.
Teisest foorumist tuli ka natuke infot. Rõõmu see muidugi ei teinud sest selgus, et minu auto polegi sellist vidinat peal. Minul olemas olev kang on ainult menüüs liikumiseks.
Seega selle teema sai lõppenuks lugeda tulemusega, et nüüd olen targem.
No kurat kui kangil on peal kirjad SET REST + ja - siis oleks ju igati loogiline, et sellega saab püsikiiruse hoidjat juhtida. Aga nagu selgus siis minu loogika ei maksa siin mudagi.Aga mis seal ikka eks see tegevus oli ühtmoodi põnev ja hariv ning rahaliselt üsna odav.
Põnevust oli palju ning tutvuda sai kõigega lähemalt.
Kuna see masin on siiski ülemaailma suhteliselt laialt levinud siis erinevad kogukonnad markeerivad ka seda erinevalt ehk siis internetist võib otsida infot nii 966 kui 996 numbritega. Vasted on samad. Esimesena hakkas mind häirima kang rooli all millega peaks saama roolisammast sisse ja väljapoole liigutada. See aga ei liikunud mitte kuidagi moodi ja loomajõuga ei tahtnud ma ka asjale läheneda. Tundub, et see liigendi süsteem oli kinni paakunud vms . pärast Hoolega määrimist erinevate vedelikega ning tasast koputamist hakkas see liikuma ja iste ning sõiduasend paranes kordades. Püsikiiruse hoidja müsteerium oli siiani lahendamatta siis hr Google abiga, sai selgeks et probleem on üsna levinud ja mure tekitajaid võib olla mitmeid. Põhiprobleemina on siiski välja toodud 5 asja mida peaks kontrollima ning mis peaks korras olema selleks, et püsikiiruse hoidik aktiveeruks.
*Tagumised piduri tule pirnid peavad kõik töökorras olema
*Pidurilüliti piduri pedaali juures peab olema korras
* Kaitsmekarbis peab vastav kaitse olema korras
*Käsipiduri lüliti kangi all peab olema töökorras
*Kellaploki sees olev pirn mis näitab aktiveerumist peab olema korras.
Eks hakkasin nende asjade lahendamise ja kontrollimisega peale. Lisaks postitasin ka mure ühte kiirete autode foorumisse.
Mina oma talupoja mõistusega hakkasin siis toimetama. Vahetasin piduri pedaali lüliti ära ning terve tagumise jooksu pirnisarja täielikult välja. Ka suunad said uued ning nüüd peaks ülevaatusel tehtud märkusega ka korras olema. Pirnidel kollast/orazi katet enam peal ei olnud nii et oli õige aeg.
Veel kogu kellaplokk lahti võetud ja sealgi kogu pirni sari uute vastu vahetatud.
Tulemust aga ei olnud. Eks see tegi natuke nukraks, sest kui selline vidin peal on siis võiks ta ju töödata ka. Viimase õlekõrrena sai tellitud käsipiduri lüliti. Kuna antud jupid on üsna levinud kaup siis välismaalt tellides on hinnad paigas. Tarned natuke kõiguvad kuid kiiret mul ei ole.
Teisest foorumist tuli ka natuke infot. Rõõmu see muidugi ei teinud sest selgus, et minu auto polegi sellist vidinat peal. Minul olemas olev kang on ainult menüüs liikumiseks.
Seega selle teema sai lõppenuks lugeda tulemusega, et nüüd olen targem.
No kurat kui kangil on peal kirjad SET REST + ja - siis oleks ju igati loogiline, et sellega saab püsikiiruse hoidjat juhtida. Aga nagu selgus siis minu loogika ei maksa siin mudagi.Aga mis seal ikka eks see tegevus oli ühtmoodi põnev ja hariv ning rahaliselt üsna odav.
Pehmemööbli müük ja tootmine. Naturaalse mööblinaha müük
CNC lõikus
Kaubavedu:tagaluuk,kaubik,madelkraana
5235128