30-03-2021, 18:55 PM
(30-03-2021, 18:22 PM)v6sa Kirjutas:Peab võsaga nõustuma,teispool piire ilusti töötanud diisel masinad siia tulles pärast mõningat kasutamist vajavad isegi uusi pihusteid ja muid jubinaid.Offtopic küll,aga hoolduses käis mitmeid kuid rootsis sõitnud nissan,paak pandi seal kõrimulguni täis ja minu juurde jõudes ja kütte filtrit vahetades tuli vanast filtrist välja selline mõnus meekollane ja näppude vahel rasvane diiselküte,valasin coca pudelisse ja teise meie tankla sita,meie oma jummala valge ja kare.Pole kahjuks telefoni soetanud millega pilte teha ja jagada.(30-03-2021, 13:10 PM)Kult Kirjutas:(30-03-2021, 13:05 PM)v6sa Kirjutas: Seiskamishoob ka ei mõjunud?
...
Ei hakanud selle hoovaga jändama, kuidagi ebamääraselt toimetab.
....
Panin paagi täis ja sellega on toimetanud.
Kui see ei mõju, on regus miskit lahti/katki ja peabki lõhkuma minema. Selgita see kõigepealt välja, ära enam pumpa kuivaks lase! Kõige lihtsam - püüa käivitada seiskamisasendis - peab tühja jooksma. Kui üritab käivituda, on jama kas pumabs või käib üldse õli pealt.
Poleks esimene pump, mille tihendid meie "standarditele vastavat" kütust üle ei ela. Ju see on vaid halb õnn ja juhus, et aastakümneid muretult mujal töötanud diiselmootorid siin kiirelt ära ikalduvad.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983