08-05-2021, 09:28 AM
Tõesti, kõik Hr. Samajevi pakutud variandid võimalikud kuidas auto Eestisse sattus.
Minu enda mõtteid.
Kui auto ostsin oli tehnilises passis auto margiks Steyr. Vene ajal olin õnnelik ,et passi polnud märgitud ei mootori ega kerenumbrit. Teatavasti see andis tollel aja vabaduse autost ehitada mida soovid. Nüüd aga oleks kerenumbrist huvitatud küll.
Ilmselt on auto on läbi teinud avarii ,sest lisaks isetehtud ninale oli ka kapoti esiserv korralikult kortsus olnud.
Nina oli valmistatud vähemalt 1,5mm plekist ja mitte väga väikestest tükkidest gaasiga kokku keevitatud. Tegu on olnud inimesega kes oskas hästi plekitööd.
Arvasin ,et auto on ümber ehitatud seitsmekümmnentatel kui auto oli Hr. Kirsi käes ja on üritatud imiteerida Steyr 220 Sport Gläser nina mida Eestis oli ka mõni.
Minu auto
Peale 50-te foto välja ilmumis pigem arvamusel,et võeti malli Moskvits 400-st mis oli sellel ajal moodne mudel.
Minu enda mõtteid.
Kui auto ostsin oli tehnilises passis auto margiks Steyr. Vene ajal olin õnnelik ,et passi polnud märgitud ei mootori ega kerenumbrit. Teatavasti see andis tollel aja vabaduse autost ehitada mida soovid. Nüüd aga oleks kerenumbrist huvitatud küll.
Ilmselt on auto on läbi teinud avarii ,sest lisaks isetehtud ninale oli ka kapoti esiserv korralikult kortsus olnud.
Nina oli valmistatud vähemalt 1,5mm plekist ja mitte väga väikestest tükkidest gaasiga kokku keevitatud. Tegu on olnud inimesega kes oskas hästi plekitööd.
Arvasin ,et auto on ümber ehitatud seitsmekümmnentatel kui auto oli Hr. Kirsi käes ja on üritatud imiteerida Steyr 220 Sport Gläser nina mida Eestis oli ka mõni.
Minu auto
Peale 50-te foto välja ilmumis pigem arvamusel,et võeti malli Moskvits 400-st mis oli sellel ajal moodne mudel.