01-04-2023, 09:57 AM
(15-03-2023, 13:22 PM)Marko Kirjutas:(15-03-2023, 12:56 PM)Walter Kirjutas:(15-03-2023, 12:51 PM)Marko Kirjutas: Piltidelt paistab, et mees on sinet kasutanud, see vast kõige õigem meetod üldse, mis olla saab.Vanemad autoehituse õpikud sellist asja mainivad (ka masinaehituse loeng 90-ndate alguses rauakoolis), sellega määrati hambumislõtku.
Tinaplaatide süsteemist loeks üldhariduse mõttes suure huviga, oskad ehk viidata, kuskohas tundmatu tehnoloogia peidus on?
Lõtku mõõtmine tina abil on arusaadav, puutejälje nihutamisel sellest abi ei ole.
Kasutasin tõesti sinet puutejälje reguleerimisel. Kui sinet käepärast pole saab ka värviga hakkama. Hammaste vahelist lõtku mõõdetakse üldiselt indikaatorkellaga .Mõne auto käsiraamatus isegi lõtku suurus antud. Kui rohkem kogemusi võib ka vabalt tunde järgi panna. Üldine reegel on ,et pigem vähe suurem kui väike.
Tundub ,et minu reguleerimine läks täkkesse. Esimene proovisõit tehtud ja tagasild vaikne!