02-10-2023, 23:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2023, 21:32 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Vahepeal on selgunud, et noored mehed suudavad isegi sellel iseenesest mõnusalt täpselt ja tihkelt liikuva käigukangi kulissist välja tõmmata. Sai viidud Säreverre, et künnivõistluste vanatehnikarivisse panna, aga platside mahalöömisel käruvedurina pruukides noored mehed kippusid hullama (see pill teeb koormuse all kiirendamisel mõnusat podinat tänu kollektorisseroostetanud avadele) ja suutsid käigukangi kulissist välja tõmmata Tagurpidikäik sees, kang neutraalil ja tagasi minema ei soostu. Kastikaane mahavõtmiseks tuleb esmalt eemaldada hüdroplokk, kuna õli imitoru (mis on joodetud hüdroploki külge) läheb täpselt üle käigukastikaane ja seda ei saa piisavalt tõsta. Samuti on kaks kaanepolti niimoodi hüdroploki serva all, et neid kätte ei saa.
Kaalub hüdroplokk aga PALJU. Väidetavalt pea sada kilo ilma õlita.
Kui ploki maha tõstame, siis püüame õlivõttutoru sedapalju modifitseerida, et sarnased ekstsessid edaspidi säärast peavalu ei põhjustaks. Vaevalt see nüüd viimaseks korraks jääb, kui keegi rapsides kangi valesti tirida suudab.
Üks meeleolupilt ka, kui traktor ja ader Särevere poole teele olid asumas mõni nädal tagasi:
EDIT: valeinfo õgvendatud.
Kaalub hüdroplokk aga PALJU. Väidetavalt pea sada kilo ilma õlita.
Kui ploki maha tõstame, siis püüame õlivõttutoru sedapalju modifitseerida, et sarnased ekstsessid edaspidi säärast peavalu ei põhjustaks. Vaevalt see nüüd viimaseks korraks jääb, kui keegi rapsides kangi valesti tirida suudab.
Üks meeleolupilt ka, kui traktor ja ader Särevere poole teele olid asumas mõni nädal tagasi:
EDIT: valeinfo õgvendatud.