19-05-2024, 09:02 AM
Proovisõitu pole veel tehtud, aga üht-teist siiski putitatud.
Tellisin leegitorusid ja ports nipet näpet, kinnitusdetaile j m s Inglismaalt. Torusid sobis ilusti, mis ei sobi on piduripedaal. Pidurdades lööb vastu leegitoru. Targemad ütlevad et mul on vale pedaal. Praegu regulitud nii et enamvähem funktsib, aga siis ei saa paigaldada jalatoe kumm õigesti j n e. Õige pedaali otsing käib.
Sidur on ka jukerdanud. Sidurikorv on veidi kõver, 0,1 mm umbes ja plaadid ei liikunud õigesti. Palju viilimist, nüüd korda aetud, loodan.
Lõpuks, mootor laseb kõvasti õli läbi. Mootor on nn kuivkarteri süsteemiga. Et karteris leida mingi 1-2 dl õli pärast paarinädalast seismist oleks normis, aga selle mootori puhul pigem terve õlipaagi sisu. Ei tea täpselt miks. On üks kahtlane koht, õlituse tagasivoolu klapp, kus minu arust peaks olema kuul. Targemad foorumites ja varuosakatalog ütleb aga et ei tohiks. Pole julgenud proovima kuuliga, enna tahan näost näkku konsulteerima targemaga.
Tellisin leegitorusid ja ports nipet näpet, kinnitusdetaile j m s Inglismaalt. Torusid sobis ilusti, mis ei sobi on piduripedaal. Pidurdades lööb vastu leegitoru. Targemad ütlevad et mul on vale pedaal. Praegu regulitud nii et enamvähem funktsib, aga siis ei saa paigaldada jalatoe kumm õigesti j n e. Õige pedaali otsing käib.
Sidur on ka jukerdanud. Sidurikorv on veidi kõver, 0,1 mm umbes ja plaadid ei liikunud õigesti. Palju viilimist, nüüd korda aetud, loodan.
Lõpuks, mootor laseb kõvasti õli läbi. Mootor on nn kuivkarteri süsteemiga. Et karteris leida mingi 1-2 dl õli pärast paarinädalast seismist oleks normis, aga selle mootori puhul pigem terve õlipaagi sisu. Ei tea täpselt miks. On üks kahtlane koht, õlituse tagasivoolu klapp, kus minu arust peaks olema kuul. Targemad foorumites ja varuosakatalog ütleb aga et ei tohiks. Pole julgenud proovima kuuliga, enna tahan näost näkku konsulteerima targemaga.
Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970