19-07-2024, 08:53 AM
(18-07-2024, 22:06 PM)linnuke Kirjutas:(18-07-2024, 19:57 PM)M.R. Kirjutas:(18-07-2024, 18:13 PM)Telc Kirjutas: Täpsustan - kõik veod veovad nagu kord ja kohus.
Pekkis on
A. lülitusmembraan
B. membraani juhtklapid.
C. kummivoolikud või metalltorud membraani ja klappide vahel.
Kuna olen selles seltskonnas piisavalt aega viitnud ( veetnud) Ja teades asja eesmärki ,Siis jätaksin need armatuuri tulede anomaaliad kõrvale .ASI peab toimima.Kui toimib ,siis OK.PS .( ÜV kah tehtud.
Kas " seltskonnas viibimine" ja "asja eesmärgi" teadmine on kuidagi erilist äramärkimist vajav teave?
Inimene küsis, ma vastasin, kuna oman Pajero Sporti ja L-200. Mõlemaga on see läbi käidud etapp.
Ühel klapi/torumädanik, teisel membraanimädanik.
Ma nüüd palun veelkord vabandust ette ja taha, et julgen veelkord noka lahti teha.
Vilkuv tuli räägib, et esisilla muhv ei ole lahutatud. See tähendab täiendavat kütusekulu.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim