24-09-2024, 21:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2024, 21:48 PM ja muutjaks oli nastik.)
Privaatselt saabus vihje, et tegemist võib olla Ford T kolviga. Peab üle mõõtma aga tegelikult oleks loogiline küll, et kasutati mingeid levinumaid detaile.
Eile lahkusid silindrist klapid.
Poiss oli valmis neid soveldama hakkama aga tarkade klubi garaažis arvas, et õigem on ikka pinnad lasta õigeks lõigata, et siis on sulgumise kontaktpind parem. Täna viisin siis mootori pea ksf Urmast butiiki. Peab ütlema, et mootori kuulsus käib temast ees, sest ka eile garaažis küsiti, et "kas see ongi see kuulus mootor?"
Igatahes on selge, et ksf Urmast plokikaasi ja klappe tunneb läbi ja lõhki. Hinnang oli, et klapid on mõistlik uued panna. Kuna säär logiseb augus märkimisväärselt ja mõõtmisel oli kulumine kordades suurem kui nad tavaliselt tolereerivad siis sinna sisse lähevad hülsid. Kõige suurem probleem on aga klappide aukudega, sest masin, millega neid lõigatakse nii sügavale ei ulatu. Nii et nad pidid natuke nüüd variantide peale mõtlema. Selline asi, et klapid on nii sügaval pidavat 30 tegutsemisaasta jooksul esimene olema.
Lisan siia ka silindri ristlõike
Selline variant, et küünal ei ole silindri peal vaid kõrval klappide kohal tundub huvitav. Silindri kohal asub napsu kanaal. See vajab ilmselt veidi selgitust, sest mootori käivitamine toimub nii, et napsutops valatakse bensiini täis, lastakse silindrisse, kanal suletakse ja lüüakse käima.
Sellel silindripeal, mis kasutusse läheb on küll tootmisdefekt ja nimetatud kanaal on alt täitsa umbne. Nii et käivitusnaps vajub küll kanalisse aga silindrisse ei jõua midagi. Ilmselt on selle mootori käivitamine olnud keskmisest raskem protseduur. Samas on seda viga võrdlemisi lihtne peenikese puuriga korrigeerida.
Eile lahkusid silindrist klapid.
Poiss oli valmis neid soveldama hakkama aga tarkade klubi garaažis arvas, et õigem on ikka pinnad lasta õigeks lõigata, et siis on sulgumise kontaktpind parem. Täna viisin siis mootori pea ksf Urmast butiiki. Peab ütlema, et mootori kuulsus käib temast ees, sest ka eile garaažis küsiti, et "kas see ongi see kuulus mootor?"
Igatahes on selge, et ksf Urmast plokikaasi ja klappe tunneb läbi ja lõhki. Hinnang oli, et klapid on mõistlik uued panna. Kuna säär logiseb augus märkimisväärselt ja mõõtmisel oli kulumine kordades suurem kui nad tavaliselt tolereerivad siis sinna sisse lähevad hülsid. Kõige suurem probleem on aga klappide aukudega, sest masin, millega neid lõigatakse nii sügavale ei ulatu. Nii et nad pidid natuke nüüd variantide peale mõtlema. Selline asi, et klapid on nii sügaval pidavat 30 tegutsemisaasta jooksul esimene olema.
Lisan siia ka silindri ristlõike
Selline variant, et küünal ei ole silindri peal vaid kõrval klappide kohal tundub huvitav. Silindri kohal asub napsu kanaal. See vajab ilmselt veidi selgitust, sest mootori käivitamine toimub nii, et napsutops valatakse bensiini täis, lastakse silindrisse, kanal suletakse ja lüüakse käima.
Sellel silindripeal, mis kasutusse läheb on küll tootmisdefekt ja nimetatud kanaal on alt täitsa umbne. Nii et käivitusnaps vajub küll kanalisse aga silindrisse ei jõua midagi. Ilmselt on selle mootori käivitamine olnud keskmisest raskem protseduur. Samas on seda viga võrdlemisi lihtne peenikese puuriga korrigeerida.