02-10-2024, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2024, 09:32 AM ja muutjaks oli nastik.)
Mootori juures on kasutatud päris huvitavaid lahendusi. Hooratta sees on vedrudega kinnitatud raskused (vihid), mis mootori töötades tsentrifugaaljõul laiali venivad. Hooratta taha võllile on kinnitatud reguleerimishark, mis omakorda on ühendatudühendusvardaga karboraatori külge ja kui kiirus liiga suureks läheb siis tõmmatakse gaasi maha.
Meil kulus sellest süsteemist aru saamiseks ikka omajagu aega. Alguses oli täitsa segane, miks selline varras seal hooratta taga mõlemal mootoril on? Siis oli arutelu, et kas mootori kiirenedes tõmmatakse gaasi peale või maha? Aga õnneks raamat annab nendele küsimustele ammendavad vastused.
Hea asi on see, et ühel mootoril on säilinud ka see karburaatoriga ühendusvarras. Kas selline reguleerimine ka päriselt töötab on hetkel küll raske hinnata aga plaan on need asjad ikka õigesti tagasi panna.
https://youtube.com/shorts/n2qFeWkPZw8?feature=share
Meil kulus sellest süsteemist aru saamiseks ikka omajagu aega. Alguses oli täitsa segane, miks selline varras seal hooratta taga mõlemal mootoril on? Siis oli arutelu, et kas mootori kiirenedes tõmmatakse gaasi peale või maha? Aga õnneks raamat annab nendele küsimustele ammendavad vastused.
Hea asi on see, et ühel mootoril on säilinud ka see karburaatoriga ühendusvarras. Kas selline reguleerimine ka päriselt töötab on hetkel küll raske hinnata aga plaan on need asjad ikka õigesti tagasi panna.
https://youtube.com/shorts/n2qFeWkPZw8?feature=share