06-12-2024, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2024, 11:28 AM ja muutjaks oli indreksirk.)
(06-12-2024, 11:15 AM)hobiautod Kirjutas:See auto ei ole täna "tänavalegaalne". Iseehitatud autot ei tunnustata vanasõidukina ja iseehitatud autot on üldse väga keeruline õigusaktide järgides ja seaduslike meetoditega "tänavalegaalseks" saada. Kui peaks järgnema "miks"-küsimused, siis neile ma ei vasta. Selleks on teine aeg ja koht.(06-12-2024, 11:01 AM)indreksirk Kirjutas:(06-12-2024, 10:23 AM)Raivo Kirjutas:Fotodel ja EVKL vanasõidukite registris on sellel sõidukil hetkel viimane teadaolev registreerimismärk see, mis talle väljastati Nõukogude Liidu ajal. See on autole ajaloolise autentsuse loomiseks paigaldatud, kuid loomulikult ei ole tegemist riikliku registreerimismärgiga, mis kehtiks teeliikluses. Jõudumööda püütakse vanasõidukite registris talletada ka kunagiste registreerimismärkide ajalugu, kuid see on loomulikult väga algusjärgus. Mõne sõiduki puhul on see siiski pikemalt näha - näiteks A474 ja A190(06-12-2024, 09:40 AM)tõnn Kirjutas: Transpordi ameti päring selle väljastatud regostri numbri kohta ütleb nii:
Sisestatud andmetega sõidukit registris ei ole!
Millest selline erinevus?
Auto on registris, aga talle pole väljastatud reg.numbrit.
Liiklusregistris see konkreetne Lada VFTS veel registreeritud ei ole, kuigi tehasetähise kaudu päringut tehes on ta nähtav kui registreerimiseelse ülevaatuse läbinud sõiduk. Kui sõiduk ka tegelikult liiklusregistris registreeritakse, siis saab ta Eesti Vabariigi poolt väljastatud riikliku registreerimismärgi ja on selle järgi ka leitav.
Kasutan igaksjuhuks oma 1 post päevas ära. Mina tänan aga vastust ma ikkagi ei ole saanud. Kas see auto on ka tänavalegaalne? Ja kui ma ehitan homologeeringu järgi ralliauto siis kas seda tunnustatakse või mitte?
