VANASÕIDUKITE REGISTER

(06-12-2024, 10:23 AM)Raivo Kirjutas:  
(06-12-2024, 09:40 AM)tõnn Kirjutas:  Transpordi ameti päring selle väljastatud regostri numbri kohta ütleb nii:

Sisestatud andmetega sõidukit registris ei ole!

Millest selline erinevus?

Auto on registris, aga talle pole väljastatud reg.numbrit.
Fotodel ja EVKL vanasõidukite registris on sellel sõidukil hetkel viimane teadaolev registreerimismärk see, mis talle väljastati Nõukogude Liidu ajal. See on autole ajaloolise autentsuse loomiseks paigaldatud, kuid loomulikult ei ole tegemist riikliku registreerimismärgiga, mis kehtiks teeliikluses. Jõudumööda püütakse vanasõidukite registris talletada ka kunagiste registreerimismärkide ajalugu, kuid see on loomulikult väga algusjärgus. Mõne sõiduki puhul on see siiski pikemalt näha - näiteks A474 ja A190 

Liiklusregistris see konkreetne Lada VFTS veel registreeritud ei ole, kuigi tehasetähise kaudu päringut tehes on ta nähtav kui registreerimiseelse ülevaatuse läbinud sõiduk. Kui sõiduk ka tegelikult liiklusregistris registreeritakse, siis saab ta Eesti Vabariigi poolt väljastatud riikliku registreerimismärgi ja on selle järgi ka leitav.
Vasta

(06-12-2024, 11:01 AM)indreksirk Kirjutas:  
(06-12-2024, 10:23 AM)Raivo Kirjutas:  
(06-12-2024, 09:40 AM)tõnn Kirjutas:  Transpordi ameti päring selle väljastatud regostri numbri kohta ütleb nii:

Sisestatud andmetega sõidukit registris ei ole!

Millest selline erinevus?

Auto on registris, aga talle pole väljastatud reg.numbrit.
Fotodel ja EVKL vanasõidukite registris on sellel sõidukil hetkel viimane teadaolev registreerimismärk see, mis talle väljastati Nõukogude Liidu ajal. See on autole ajaloolise autentsuse loomiseks paigaldatud, kuid loomulikult ei ole tegemist riikliku registreerimismärgiga, mis kehtiks teeliikluses. Jõudumööda püütakse vanasõidukite registris talletada ka kunagiste registreerimismärkide ajalugu, kuid see on loomulikult väga algusjärgus. Mõne sõiduki puhul on see siiski pikemalt näha - näiteks A474 ja A190 

Liiklusregistris see konkreetne Lada VFTS veel registreeritud ei ole, kuigi tehasetähise kaudu päringut tehes on ta nähtav kui registreerimiseelse ülevaatuse läbinud sõiduk. Kui sõiduk ka tegelikult liiklusregistris registreeritakse, siis saab ta Eesti Vabariigi poolt väljastatud riikliku registreerimismärgi ja on selle järgi ka leitav.

Kasutan igaksjuhuks oma 1 post päevas ära. Mina tänan aga vastust ma ikkagi ei ole saanud. Kas see auto on ka tänavalegaalne? Ja kui ma ehitan homologeeringu järgi ralliauto siis kas seda tunnustatakse või mitte?
Vasta

(06-12-2024, 11:15 AM)hobiautod Kirjutas:  
(06-12-2024, 11:01 AM)indreksirk Kirjutas:  
(06-12-2024, 10:23 AM)Raivo Kirjutas:  
(06-12-2024, 09:40 AM)tõnn Kirjutas:  Transpordi ameti päring selle väljastatud regostri numbri kohta ütleb nii:

Sisestatud andmetega sõidukit registris ei ole!

Millest selline erinevus?

Auto on registris, aga talle pole väljastatud reg.numbrit.
Fotodel ja EVKL vanasõidukite registris on sellel sõidukil hetkel viimane teadaolev registreerimismärk see, mis talle väljastati Nõukogude Liidu ajal. See on autole ajaloolise autentsuse loomiseks paigaldatud, kuid loomulikult ei ole tegemist riikliku registreerimismärgiga, mis kehtiks teeliikluses. Jõudumööda püütakse vanasõidukite registris talletada ka kunagiste registreerimismärkide ajalugu, kuid see on loomulikult väga algusjärgus. Mõne sõiduki puhul on see siiski pikemalt näha - näiteks A474 ja A190 

Liiklusregistris see konkreetne Lada VFTS veel registreeritud ei ole, kuigi tehasetähise kaudu päringut tehes on ta nähtav kui registreerimiseelse ülevaatuse läbinud sõiduk. Kui sõiduk ka tegelikult liiklusregistris registreeritakse, siis saab ta Eesti Vabariigi poolt väljastatud riikliku registreerimismärgi ja on selle järgi ka leitav.

Kasutan igaksjuhuks oma 1 post päevas ära. Mina tänan aga vastust ma ikkagi ei ole saanud. Kas see auto on ka tänavalegaalne? Ja kui ma ehitan homologeeringu järgi ralliauto siis kas seda tunnustatakse või mitte?
See auto ei ole täna "tänavalegaalne". Iseehitatud autot ei tunnustata vanasõidukina ja iseehitatud autot on üldse väga keeruline õigusaktide järgides ja seaduslike meetoditega "tänavalegaalseks" saada. Kui peaks järgnema "miks"-küsimused, siis neile ma ei vasta. Selleks on teine aeg ja koht.
Vasta

Jep, vin koodiga leidsin ülesse.

https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukD...sf?lang=et

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
Car 

18.11.2024 väljastati akt nr 1438 sõidukile Ford A, 1930, registreerimismärk I930
   
Vasta

(06-12-2024, 03:03 AM)hobiautod Kirjutas:  
(14-11-2024, 08:22 AM)Andres_T Kirjutas:  14.10.2024 väljastati akt nr 1417 sõidukile Lada VFTS 2105, 1987, registreerimismärk 9352ЕАА
Miks ma ei saanud vastust? Miks kustutati minu küsimus?

...ja vastus kustutamis-küsimusele - vastust sellele ei ole, sest küsimust ei ole kustutatud: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid571372

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
Car 

02.12.2024 väljastati akt nr 1448 sõidukile BMW R 35, 1946, registreerimismärk M441
   
Vasta
Car 

04.12.2024 väljastati akt nr 1450 sõidukile Porsche 914, 1971, registreerimismärk A833
   
Vasta
Car 

19.11.2024 väljastati akt nr 1439 sõidukile Audi 200, 1982, registreerimismärk A835
   
Vasta
Car 

09.12.2024 väljastati akt nr 1456 sõidukile MG MGA, 1958, registreerimismärk A839
   
Vasta

(06-12-2024, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas:  18.11.2024 väljastati akt nr 1438 sõidukile Ford A, 1930, registreerimismärk I930

> selle mudeli tootmisajal veel õhufiltrit ei kasutatud

1930.a varuosakataloog ütleb detailiks A-18500 hinnaga 29.50 EEK
Elektriline kojamees on ka olemas A-17551-BR hinnaga 24 EEK.

Palju neid kasutati, ei tea, lihtsalt jäi silma mahavõetud punkte vaadates.

Kas torpeedolampide klaasid on ikka õiget pidi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 58 külali(st)ne