22-01-2025, 23:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2025, 23:43 PM ja muutjaks oli nastik.)
Asi võtab vaikselt kuju. Päris palju oli vaja uuesti sisse faasida ja kokku keevitada. Praegu silmaga nähtavaid pragusid enam ei ole aga küllap seal mõnest kohast veel lekkeid on.
Üritasin tuvastada ka liideste keermed ja õnnestus see ainult kahe punni puhul. Teiste kohta öeldi Baltic Boldis, et nende jaoks pole isegi sobivat kammi ja Hydroscandis vangutati pead ja nenditi, et midagi sellist riiulis ei ole. Mingid suht suure mõõdu ja tiheda sammuga keermed. Mõte oli, et ostan punnid ja hakkame veega katseid tegema. Aga nüüd tuleb hoopis vist veini jooma hakata, et sealt korke saada.
Vahepeal on selgunud, et Tallinnas on üks suurem taastatud CE-4 tüüpi Strycki mootor
ja Pärnus käivad hetkel taastamistööd üha originaalsena säilinud meiega sama C-3 mootori kallal. See olevat olnud hästi konserveeritud seisus - silinder, veesärk, karbuss ja veepump kõik õli täis valatud. Värvilt on roheline, mis pidavat olema originaalne (punane olevat krunt) ja küünlakaas hõbedane. Erinevusi meie omaga on ka - õlivalamisnõu on ümmargune, käigukast lahtine, mis võimaldab kasutada suuremat ekstsentrikut ja kõige huvitavam on, et raksaja on kinnitatud kohandatud vahetükiga poltidega veesärgi külge.
Oma silmaga pole veel kumbagi näinud aga tahaksime minna mõlemat vaatama.
Üritasin tuvastada ka liideste keermed ja õnnestus see ainult kahe punni puhul. Teiste kohta öeldi Baltic Boldis, et nende jaoks pole isegi sobivat kammi ja Hydroscandis vangutati pead ja nenditi, et midagi sellist riiulis ei ole. Mingid suht suure mõõdu ja tiheda sammuga keermed. Mõte oli, et ostan punnid ja hakkame veega katseid tegema. Aga nüüd tuleb hoopis vist veini jooma hakata, et sealt korke saada.
Vahepeal on selgunud, et Tallinnas on üks suurem taastatud CE-4 tüüpi Strycki mootor
ja Pärnus käivad hetkel taastamistööd üha originaalsena säilinud meiega sama C-3 mootori kallal. See olevat olnud hästi konserveeritud seisus - silinder, veesärk, karbuss ja veepump kõik õli täis valatud. Värvilt on roheline, mis pidavat olema originaalne (punane olevat krunt) ja küünlakaas hõbedane. Erinevusi meie omaga on ka - õlivalamisnõu on ümmargune, käigukast lahtine, mis võimaldab kasutada suuremat ekstsentrikut ja kõige huvitavam on, et raksaja on kinnitatud kohandatud vahetükiga poltidega veesärgi külge.
Oma silmaga pole veel kumbagi näinud aga tahaksime minna mõlemat vaatama.