06-04-2025, 22:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2025, 22:38 PM ja muutjaks oli nastik.)
(06-04-2025, 10:35 AM)wagoneer Kirjutas: Äkki sellel süsteemil mis käike lülitab on mingi võll või asi kus äkki splint ees,et lahti ei jookseks. Ma ei mäleta enam millist pellerit lammutades nii oli. Ehk võll mis läks läbi vahekasti käigukasti omas stopperrõngast. Kui see lahti,siis tuli vahekast küljest. Võta pealt kangid maha ja kaas. Siis äkki näha.Kaane maha võtmine aitas küll ja selgus, et käigukasti võllil olev käiguvahetuskronstein hoiab vahekasti kinni.
Kahjuks peab tunnistama, et ei suutnud välja mõelda, kuidas seda eemaldada? Pusserdasin taga tükk aega ja proovisin erinevaid asendeid aga midagi uut paistma ei hakanud. Ees on võlli läbiv auk, ümber kronsteini on traatvedru. Selle ära võtmine ei andnud midagi, sest see hoiab ilmselt käigukangi pesas.
Kogu selle nussi juures on hea asi see, et kinni kiilunud vahekast hakkas tööle. Nii et ilmselt panen ta lihtsalt kokku tagasi ja lähen proovisõidule. Aga intellektuaalselt oleks ikka huvitav teada saada, kuidas see sealt maha käib?