Samal ajal ühes teises riigis välismaa puhkuse reisikiri. Ajataju on ammu kadunud, mis päeval midagi tehtud sai.
Hiace sai valmis. Kõigi kellade ja viledega. Maastikurehvid alla, katusele raam kahe varurattaga ja ledbar. Tuppa iina gero, varustusetaskud, meediku iste, lisaks kaks klapitavat toolipõhja seinale, mis eelmises elus olid Nissan Navara "koerapink."
(kui kellelgi on mingeid klapitavaid istmeid jalus siis neid kulub!)
Kohalik fond, kes bussi ja materjalid ostis, tahtis edevat videot ja pilte teha, vihtlesime masina mündipesulas läikima ja läksime näitama lootuses, et saame bussist lahti.
Paraku tegime ka videokõne ka 125. brigaadi meedikutele, kellele buss läheb ja selgus, et tüübid plaanisid bussi katusele panna magnetitega REB antennid (raadioside segaja droonide vastu) ja Starlinki. Aga meil katus killukaitse matiga kaetud....
Siis nii... Eile meisterdasime muude tööde järel käepärasest materjalist plekiga kaetud raami, mis ka katusele läks... Õhtul saime siis bussist lahti ja praegu on see juba teel itta.
Navara viibis vahepeal sõbralikus autotöökojas, kus keevitati raam, vahetati tagavedrud ja amordid.
Samal ajal oli meie töökojas menetluses Navara kast ja Toyota Hiluxi kastikate, mille sümbioosis sündis kevlarplaatidega "kung".
Tänaseks saavutuseks oligi kuudikevlari paikasaamine (8mm plaatide lõikamine on ränk vaev) ja kogu konstruktsiooni kahekomponentse kummilaadse tootega ülepihustamine. Sai hea.
Viimaseks rookisin veel välja Navara salongiplastikud, millede asemele lähevad samuti kevlarpaneelid.
Tunneli lõpus paistab valgus...