4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Koristuse käigus tuli välja u. 80 elevaatori koppa. Kasutamata aga roostes, enamasti vaid pindmiselt. Osad kümnese pakid veel lindiga koos. Sobivad sihtotstarbeliselt kasutusse või kuuri seinale mutrikarpideks. tee oma pakkumine. kes soovib, see helistab 5 I I 4 2 3 mõne päeva jooksul    

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Mis TOJOTA HIACE vajab karteri põhja? Või lausa pilt saadaval?
Vasta

(23-03-2025, 21:11 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Mis TOJOTA HIACE vajab karteri põhja? Või lausa pilt saadaval?

1998 aasta nelivedune.
Vasta

Panen ARK andmetest piildi ja ka õlivannist.
Ja varuosanumber on 12101-54271

PS! internetis mõned optimistlikud müügiputkad ka seda pakuvad. Aga reaalselt pole keegi suutnud seda tarnida. Suht enamus üritavad tellida selliseid asju ka Yoshipartsust või Toyota classic partsust. Mõlemaga olen otse ka suhelnud muude jaapani projektide tarvis asjade hankimisega ja ka selle õnnetu õlivanni saagaga. Siiani kahjuks vaid viisakad vabandused.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Isand Wagoneeri Ssangyongi saagat lugedes valdavad mind kahetised tunded.
Ühest küljest kergendus. Muidu oleks ma ise selle Sangaga hädas kui lits lapsega. Aga nüüd tegeleb asjaga vähemalt spetsialist, mitte diletant.

Teisest küljest südametunnistus siputab. Oleks nagu kolleegile ES-autot teinud. Kinnitan avalikult ja käsi südamel - andsin auto üle täpselt sama pahaaimamatult ja heauskselt, nagu selle ka soetasin. Ja erinevalt Loo roikahangeldajatest, tasuta.

Positiivsema poole pealt - nelivedune kolksvaagen T4 veeres Ukraina pinnale. Seekord sai veidi masohhistlikult sõidetud - üksinda, väikeste pausidega 16h, 3 liitrit kohvi ja 1300km järjest ei ole üldse tervislik kui eelmisel ööl on magatud napilt kaks tundi.
Õnneks kaasneb vananemisega ka organismuse tundmaõppimine. Nii tegin 300km enne piiri lahti RedBulli ja manustasin sellest lonkshaaval napilt pool. Kestsin sellega ilusasti piirini ja seal võttis traditsiooniline adrenaliinilaks (kas seekord n@ssitakse?) juba üle. Ei n@ssitud. 
Tund hiljem keerasin juba Volodõmõri hotellis külje maha ja tänu kofeiini täpsele doseerimisele vajusid nahad silmadele kiirelt.


   
Vasta

Sangadegajongi edulugu jätkub. Vahetatud KSP regulaator oli ilmselt õige valik(tänud ka ühele KSF ile vihjete eest). Sest nüüd saab autoga juba reaalselt ka liigelda ja üle ristmikugi nii sõita,et hirmus ei hakka. 
Kaasa tulnud rehvid said ka alla. 
Siis laekus vihje,et ühes lammutuses on just selliste sildadega pill nagu vaja. Ja esiamordid ka äkki olemas seal. Kohale minnes selguski,et täitsa olemas ja saadaval. Püstaku eest küsiti 100.-/tk. Soetasin need ära ja täna vahetasin ära. Esiosa tõusis 5..6cm. Nii,et selle osakonnaga on korras.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kuigi sangadegajong on kõik võimalikud graafikud ja plaanid sassi ajanud,sai täna kõige kiuste sisse aetud 4*4 hiace,et alustada esialgu kergete mõttetalgutega kuidas ja mida teha.
Buss läheb 54-nda mehaniseeritud brigaadi rindemeedikutele. Nii,et ehituses saab küsida juba konkreetseid soove. Esimese asjana peab keevitused kere ja põhjaall ära tegema. Siis uued tagaamordid ja õlid ning filtrid. Siis esisilla ka üle vaatama ning seejärel vaatab juba mida sees teha.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kirjutan siis ka reisikirja.
Kui kõik ausalt ära rääkida, kujunes nii, et jäin jälle pisut pikemalt Ukrainasse nõu ja jõuga aitama.

Tööst puudust ei tule, kõigest muuga on jälle kehvasti.

Pühapäeval sai hinge tõmmatud, esmaspäeval läks juba mürgliks. Kolksvaagen läks maalri juurde, ise kihutasin töökotta ja tegin umbes kolm eelviimast liigutust MB Vario kallal, mille furgooni on sisustatud eeskujulik hambaravikabinet. Siis tuli see traktor roolida teise linnaserva abiorganisatsiooni "Dental Front" peakorterisse, et meditsiinitehnik veel seadmed üle kontrolliks enne kui masin itta tööle läheb.

Päris vinge autonoomne lahendus on ehitatud. Veepaak, kompressor, vaakumpump, webasto... "keldris" Kutsarile voodi nende kohal.

Taga siis täisväärtuslik tool, puurid, röntgen... võeh. Täpselt nii vastik, nagu hambaarsti juures oleks.

   

Järgmise projektina sai garaaži aetud Mersu Sprinter kiirabifurgoon mille olid siia saatnud Briti krooni alamad. Sellel olla "mootor kotis", mis ilmselgelt vastas ka tõele vaadates otsa väga õlisele jahutusvedelikule. Õhtuks kõlkus see mootor delfri otsas ja järgmisel päeval sõitis pikapi kastis teise töökotta, kus reanimeerimine läbi viiakse. Lisaks läks samas koormas samasse kohta samuti resnimatsiooni kolmesilindriline Juhan Põder, mis enne surma generaatorit ringi ajas.

   

Filosoofilisi küsimusi - kas puudub mootor?
   

Või auto?
   


T4 sai pintselsaba juurest ära toodud ja 128. brigaadi droonimeeskonnale üle antud.
   
Samuti käisin uuesti Variol külas ja osalesin sellegi tutvustamise ja üleandmise tegevustes.
   
Nüüd on käsil medevac Hiacele killukaitse.  Kevlarkanga katmine mingi PUR sodiga, tulemuseks paneelid, mis väidetavalt annavad piisavalt efekti.
               


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Sai matistatud ja kinni kaetud ning siis avastatud,et kinniti purgi kaas ei ole eelmisest korrast korralikult kinni vajutatud saanud,ehk kinniti oli ära kuivanud. Tean,et mingi neljast riiulil olevast autovärvide kinnitist sobib ka sinna tööstuslikule asjale,aga eks homme normaalsemal ajal tüütan inimest kes asja jagab  Big Grin


Manustatud failid Pilt (pildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Hommik oligi targem kui õhtu.
Kuna täna ilus ilm,siis läheb varsti päikse kätte kuivama.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Samal ajal ühes teises garaažis...
   

Navaral sai amputeeritud kast, et raamimurde paremini kinni keevitada saaks. Kuuest poldist neli allusid mutrikeerajale, üks käis ringi ja sai tiigriga poolitatud ja viimase ümmarguseks roostetanud pea puurisin maha.

Tulede pistik lahti, paagi täitetoru ja korgi "turvanöör" tiiva küljest vabaks ja võiski "kuzovi" maha vinnata.

Vedrude vahetus saab ka toimuma.

Ja Hiacel on kuut, küljeuksed ja katus killukaitse paneelidega kaetud.
Vasta

Ja kodumaa pinnal sai sangadegajong õue päikest nautima aetud. Siis tuli heademõtetelinnast saabunud poeg appi ja aitas järgmise sorondi kiirelt ära matistada ja katta.
Nüüd see ka hall. Bussi veel ei värvi,sest enne peab ülevaatuse läbima ja seal ei meeldi kui värv ei klapi.


Manustatud failid Pilt (pildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kolm autot rivis. Kõigil veel nipet näpet nokitseda. Sai Hiace ka sisse ja natuke nokitsetud. Taha uued amordid. Parem poolne amordikinnitus kinni keevitatud. Mõned augud väisilmes ära lapitud. Nüüd esiotsad põhja alt teha ja juhipoolne karp seest ja väljast lappida. Siis vaadata miks aknapesuri mootor ei tööta. Esiamordid vahetada ja hooldus (õlid/filtrid). 
Üritaks ka hammasrihma ära vahetada. Siis saab ka lavatseid sisse vaadata. Aga hoiatasin UA omasid,et võib olla ei jõua ma neid füüsiliselt teha sinna valmis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Esiotsad said robustselt valmis. Nüüd kannatab sealt nurgast ka bussikut tõsta reaalselt,sest tegin selle 2.5mm plekist.
Aknapesu mitte töötamise põhjus oli riknenud pump. Uus paigaldatud ja toimib.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Karbid ja põhjaalune korras ja õlid/filtrid vahetatud.  Testringil kostub järsult kiirendades mingi kolks eest/keskelt. Eks peab tudeerima.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Hitehi kollane T4 buss on vahepeal saanud uue hooratta koos siduriga. Lasime vahetada, sest konsiilium otsustas, et paarsada eurot tööraha on mõistlikum kui ise paar päeva kolmekesi seal kallal nõiduda. Lisaks vahetati katkine veevoolik, 40.- € eest sai uue karteri, sest vanal oli mõra sees ja lekkis. 
Ise vahetasin ära süüteluku põhja. Sellega oli omajagu pusserdamist, sest seal on pisike nurgatagune kruvi. Keevitasin endale selle kätte saamiseks nurgaga võtme. Üks õhtu käisin roostesed kohad relaka traatharjaga üle ja määrisin roostesurma peale. Nii et ajutiselt enne värvimist muutus buss koledamaks.
       
Täna panin Mazda kastikale külge uue veepumba (vana lekkis), vahetasin hammasrihma ja keevitasin ühe radiaatori alumise kronsteini, mis sealt täitsa puudu oli.
   
Mingi õhtu keerasin õigeks veel Vormsi Sorento rooli. Käsipiduriprobleemi olen ka uurinud aga seal toimub midagi müstilist, millest hästi aru ei saa.
1. Ühelt poolt tõmbab ilusti plokki, teiselt vaevalt pidurdab kui klotsid on nii kinni reguleeritud, et sõita enam ei kannata
2. Tagumiste rataste vahelise trossi kinnituspoldi keerasin lahti, et see ei takistaks.
3. Trumli seest sisu vahetasin ära. Panin uued klotsid ja reguleerija
4. Tross on sinna poole pandud küll Vormsi inseneeria meetodil vale tüübi oma aga see ei tohiks lugeda, sest tema funktsioon on tõmmata ja seda ta teeb

Sellega on mõistus veits otsas. Lihtne asi aga ei tööta. Mõtlesin veel, et võiks igaks juhuks trumli ka ära vahetada. Ja teine asi, et järsku tagumiste rataste vaheline tross on liiga pingul ja peaks käsipiduri kangi juurest trossipingutit peale keerama. Aga see vist läheb juba veidi ulmevaldkonda. Kui keegi oskab midagi arvata või tahab seda parandama tulla siis andke teada. Ma olen neid Sorento käsipidureid kümneid reguleerinud ja sellise asjaga kohtun esmakordselt.
Vasta

Samal ajal ühes teises riigis välismaa puhkuse reisikiri. Ajataju on ammu kadunud, mis päeval midagi tehtud sai.

Hiace sai valmis. Kõigi kellade ja viledega. Maastikurehvid alla, katusele raam kahe varurattaga ja ledbar. Tuppa iina gero, varustusetaskud, meediku iste, lisaks kaks klapitavat toolipõhja seinale, mis eelmises elus olid Nissan Navara "koerapink."
(kui kellelgi on mingeid klapitavaid istmeid jalus siis neid kulub!)

Kohalik fond, kes bussi ja materjalid ostis, tahtis edevat videot ja pilte teha, vihtlesime masina mündipesulas läikima ja läksime näitama lootuses, et saame bussist lahti.
   
   
Paraku tegime ka videokõne ka 125. brigaadi meedikutele, kellele buss läheb ja selgus, et tüübid plaanisid bussi katusele panna magnetitega REB antennid (raadioside segaja droonide vastu) ja Starlinki. Aga meil katus killukaitse matiga kaetud....
Siis nii... Eile meisterdasime muude tööde järel käepärasest materjalist plekiga kaetud raami, mis ka katusele läks... Õhtul saime siis bussist lahti ja praegu on see juba teel itta.

Navara viibis vahepeal sõbralikus autotöökojas, kus keevitati raam, vahetati tagavedrud ja amordid.

Samal ajal oli meie töökojas menetluses Navara kast ja Toyota Hiluxi kastikate, mille sümbioosis sündis kevlarplaatidega "kung".

   


Tänaseks saavutuseks oligi kuudikevlari paikasaamine (8mm plaatide lõikamine on ränk vaev) ja kogu konstruktsiooni kahekomponentse kummilaadse tootega ülepihustamine. Sai hea.
   
   

Viimaseks rookisin veel välja Navara salongiplastikud, millede asemele lähevad samuti kevlarpaneelid.

   

Tunneli lõpus paistab valgus...
   
Vasta

Mingi õhtu keerasin õigeks veel Vormsi Sorento rooli. Käsipiduriprobleemi olen ka uurinud aga seal toimub midagi müstilist, millest hästi aru ei saa.
1. Ühelt poolt tõmbab ilusti plokki, teiselt vaevalt pidurdab kui klotsid on nii kinni reguleeritud, et sõita enam ei kannata
2. Tagumiste rataste vahelise trossi kinnituspoldi keerasin lahti, et see ei takistaks.
3. Trumli seest sisu vahetasin ära. Panin uued klotsid ja reguleerija
4. Tross on sinna poole pandud küll Vormsi inseneeria meetodil vale tüübi oma aga see ei tohiks lugeda, sest tema funktsioon on tõmmata ja seda ta teeb

Sellega on mõistus veits otsas. Lihtne asi aga ei tööta. Mõtlesin veel, et võiks igaks juhuks trumli ka ära vahetada. Ja teine asi, et järsku tagumiste rataste vaheline tross on liiga pingul ja peaks käsipiduri kangi juurest trossipingutit peale keerama. Aga see vist läheb juba veidi ulmevaldkonda. Kui keegi oskab midagi arvata või tahab seda parandama tulla siis andke teada. Ma olen neid Sorento käsipidureid kümneid reguleerinud ja sellise asjaga kohtun esmakordselt.

Kas ratastevaheline tross liigub vabalt? Mul kunagi oli ühe ratta poolne tross oli kõri sees roostes ja liikus raskelt ning selle ratta käsipidur ei tõmbanud plokki,
Vasta

Seal tagumiste rataste vaheline tross polegi kõris ja minu arust liigub vabalt. Privaatselt tuli ka õpetussõnu ja eks vaatan üks hetk hästi rahulikult seda süsteemi algusest lõpuni. 
Kuna eile läks ilm käest ära ja toas oli Mazda kastikas siis hakkasin vahelduseks sellel vahekasti vahetama. Ümbert sain kõik lagedaks, poldid sain lahti ja tuli 2cm eemale aga sealt edasi enam mitte. Liigub veel 2mm aga midagi tõmbaks nagu tagasi. Segane lugu, sest peale nuutvõlli seal seda midagi kinni hoida ei tohiks. Täna on igatahes plaan vaadata U14 noormeeste jalgpalli ja mängude vahepeal selle vahekasti eemaldamisega edasi tegeleda.
       

Samas kui ma nüüd mõtlema hakkan siis vahekasti küljes on ka käigukang ja sellega lülitatakse käigukastis käike. Järsku selleks, et vahekast ära tuleks peab mingi konkreetne käik sees olema? Praegu panin vaba käigu aga nii paistab, et ei tule.
Vasta

Äkki sellel süsteemil mis käike lülitab on mingi võll või asi kus äkki splint ees,et lahti ei jookseks. Ma ei mäleta enam millist pellerit lammutades nii oli. Ehk võll mis läks läbi vahekasti käigukasti omas stopperrõngast. Kui see lahti,siis tuli vahekast küljest. Võta pealt kangid maha ja kaas. Siis äkki näha.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne