16-06-2025, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2025, 11:16 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
(23-03-2025, 21:49 PM)Telc Kirjutas: Isand Wagoneeri Ssangyongi saagat lugedes valdavad mind kahetised tunded.
Ühest küljest kergendus. Muidu oleks ma ise selle Sangaga hädas kui lits lapsega. Aga nüüd tegeleb asjaga vähemalt spetsialist, mitte diletant.
Lihtsalt ca 20a vana Ssangyongi kohta: nägin masinat, mis kole kui öö ja vaatasin TA registrist järele, mis imeloom see on. Oli Ssangyong Actyon aastast 2008. Igati vääriline nimi sellele koledusele.
Mis kirjutama pani, oli aga masina TÜV-ajalugu: läbisõit nüüdseks 79Mm, aga ülevaatused on juba olnud veermiku osas paras bingo: rooliotsad, šarniirid, puks(id). Lisaks mootori lekkimine ning hädad tuledega.
Antud isendil on veel janune nõrk bensumootor.
Point: see isend on täiendav kinnitus arusaamale, et vähemasti hiinlaste (edit: minu viga - Ssangyong on siiski Korea) esimestest katsetustest meie regiooni sobiva sõiduki tootmisel tasub kaarega mööda minna. Eriti veel, kui ka jupimajandus on, nagu on.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"