01-07-2025, 15:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2025, 15:07 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Seda ämbrit olen mingi teise autoga juba kolistanud ja läbinud lõpuks RTFM protseduuri
. Seekord sellest abi ei olnud. Kuigi siit tärkas jälle mõte,et äkki siduripedaali andur otsad andnud ja TOD aju ei saa infot?
Ööd on veel pikad,nii,et äkki hommikuks targem.
. Seekord sellest abi ei olnud. Kuigi siit tärkas jälle mõte,et äkki siduripedaali andur otsad andnud ja TOD aju ei saa infot?Ööd on veel pikad,nii,et äkki hommikuks targem.
(01-07-2025, 10:41 AM)margus61 Kirjutas: Selline juhus oli ka. Ravimine oli lihtne - tuli läbida RTFM protseduur, mille käigus tekkis teadmine, et M/T kasti puhul on vaja lülitumiseks sidurit all hoida...
AWD kettapaki test võiks olla umbes selline, et seisva mootoriga vähemalt 1 esimene ratas õhus (tagumised paigal) keerata esimest kardaani või ratast ja peaks tunda olema veidi rasket käiku nagu friktsioonketastega limited slip difri läbilibisemist. Siis mehaanika töökorras. Kui esimene ja tagumine kardaan jäigalt koos, siis mehaanikaga jama.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071
