Postitused: 41
Teemad: 11
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
on eestis keegi proovinud sellist autot ehitada. on kelleltki kogemusi saada. või oskab keegi äkki rääkida, et kuidas sõiduomadused erinevad.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Keskmootoriga autosid on Eestis kõvasti. Ehitatutest kõikvõimalikud bagid, vormelid, Estfieldid, Cobrad, tehase poolt toodetutena näiteks Pontiac Fierod ja Porsche Boxterid. Iseenesest ei ole keskmootor mingi imerelv, head sõiduomadused saavad ikkagi alguse õnnestunud raami/kandekere ning vedrustuse projekteerimisest.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Keskmootor on telgede vahel asuv mootor. Kus juht istub, ei oma tähtsust.
Postitused: 2,648
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kui ainus tingimus on telgeda vahel asuv mootor, siis läheb sinna ka suurem enamus linnaliini busse ja näiteks MTZ traktorid
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
16-07-2005, 18:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2005, 18:25 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Ja põhimõtteliselt lähebki. Mid-engined tähendab konkreetselt ja ainult seda, et mootor on telgede vahel. Sõiduomadused sõltuvad ikka muudest asjadest ka peale mootori asukoha.
Samas on esimeses postituses selgelt öeldud, et jutt käib autodest, mitte näiteks põllutööriistadest või kosmoserakettidest. Võibolla põllumajanduslikul kolal on mingi oma jaotus ja terminoloogia, ei tea.
Postitused: 41
Teemad: 11
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
mina olen aru saanud, et kui mid engined siis mootor asub juhi istme taga
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Nii kui mina aru sain maksab sihike 59 000 eur i ...Aga jah , ega ta vist suurem asi auto ole..
Pole midagi targemat teha