Postitused: 154
Teemad: 12
Liitus: Dec 2002
Maine:
2
Minu autoalased teooriaõpingud on jäänud kaugesse minevikku. Seega küsin asjatundjate käest, et miks ei toimi pooltelje lahendus, kus ühes otsas on püsikiirusliigend ja teises kardaanirist? Palun aidake mälu värskendada.
Cinquecento
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Risti ringliikumine ei ole ühtlane. Kaks risti leevendavad omavahel teineteist (kui on paigutatud õieti).
Püsikiirusliigendi (nagu nimi juba ütleb) ringliikumine on ühtlane. Kui nüüd paigutada ta paari ristiga on püsikiirusliigend oma otstarbe minetanud. Teine rist oleks kasulikum
Postitused: 154
Teemad: 12
Liitus: Dec 2002
Maine:
2
Kas siis ZAZ-i difris liuguritel asuvat liigendit võib tinglikult pidada kardaaniristiks, mis leevendab pooltelje välimise kardaaniristi ebaühtlast pöörlemist?
Cinquecento
Postitused: 57
Teemad: 20
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Või selle peale lisada , et taunus 12m,i ühel versioonil olid kasti pool ristid ja rataste pool püsikiirusliigendid.