Postitused: 41
Teemad: 11
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
palju nende jäänuste eest ka raha küsitakse?
Postitused: 3,120
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Väga vinge leid! Kus see ehitatud on?
Arvele saamise keerukust/lihtsust on raske hinnata, kuna pole millegagi võrrelda. Kui kvaliteetselt ehitad ning õigusakte arvestad, siis küll see ära registreeritakse.
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Eestis iseehitatud masinad EstField, osa nendest ka ARK-is arvel
http://www.racetech.ee/e/fe-index.htm
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Kas keegi, ka selle isendi ajalugu mäletab
Postitused: 618
Teemad: 85
Liitus: May 2006
Maine:
1
14-05-2006, 16:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2006, 16:26 PM ja muutjaks oli
Tambets.)
Minu arvates on konkreetne isend juba isearetatud projekt, mis sest, et pooleli. Tuttavat tuli ette vanematest "retroautodest" nagu ford ja opel.
Kui kellelgi on natuke targemat öelda, kuulan huviga. Seni aga uurima, mis jupid kust pärit on...
Samas paistab olevat ka natuke Nissani klassikat...
(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas: Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.
Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
14-05-2006, 20:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2006, 20:42 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
kuna ma tean, et osad kaasvõitlejad on taoliste masinate ehitamise põhitõdedega kursis, siis pärin oma võhiklikke küsimusi
kas selline vedrustus on tõesti "töötav lahendus":
http://www.pbase.com/turboes/image/52139396
kusagilt foorumist läbi käinud ('meerika-mandri) lingilt paistis, et lehtvedrustus (vist oli analoogselt 1vedru/sild) on valdkonnas vägagi levinud. Kas põhjus on kaaluvõit, lihtsus või hoopis miski kolmas? Miks üldse (Euroopa?) autotööstus keerdvedru ja MacPhersoni teed läinud on?
teet,
kellele "vedruvankrid" kuidagi võõrad paistavad
edit: tundub et leidsin hea koha kus seletatakse eri vedrustus-tüüpe:
http://www.chris-longhurst.com/carbibles...bible.html
kui aega saan. loen läbi. ausalt
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Ameerika mandril kasutatakse risstilehtvedruga vedrustust siiani. Väheamlt C5 Corvettel vist oli ja äkki ka C6.
Kindel ei ole.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
14-05-2006, 23:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2006, 23:50 PM ja muutjaks oli
Killer666.)
siia tahaks lisada veel klassikalise lada ja moskvichi..
pilti vist pole m6tet panan need k6igil ju silme ees
selle kahe hargiga vedrustuse eelis(ei tea kas kasu sest midagi on?) on see et ratta liikudes ei muuda ta oma kylgkallet....
Pole midagi targemat teha
Postitused: 3,120
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
15-05-2006, 00:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2006, 00:34 AM ja muutjaks oli
Jesper.)
Kui täpne olla, siis muudab küll, aga muutumise iseloom on meeldivam - hästitöötavat vedrustust on lihtsam projekteerida ja häälestada. Muutumatust külgkaldest on väga palju kasu, sest kurve kiiresti läbides võimaldab see rehvi pidamist maksimaalselt ära kasutada, aga praktikas ei saa läbi kompromissideta ning kuigi teoreetiliselt tehtav, ei ole muutumatu kaldega vedrustus eriti levinud. Pigem mõeldakse välja millise iseloomuga kurvides vedrustus hea peab olema ning projekteeritakse vastavalt sellele.