Siin üks huvipakkuv foto, millel eksporttoodang mudeli 412 näol. Selle kere on ülemineku ajast (1969/70). Autol on esiots uuenenud, kuid tagaosa veel vana 408-lt pärinev, ära tuntav nn. "raketitulede" kontuur. http://www.moskvich.de/Bilder/mo412-1.jpeg
Martti Kirjutas:Piibe mnt Tartu poolses otsas ühe kortermaja ees muruplatsil seisab Москвич 408, pilt.
Tõsi, sinna on see hiljuti tekkinud.
Asja lähemalt uurides oli seda aparaati tagastanget pidi pukseeritud, mistõttu on nimetatud detail lootusetult kõveraks tõmmatud. Sellest asjaolust võib järelda, et masina omanikul taastamisplaane mõttes ei ole...
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2006, 10:56 AM ja muutjaks oli Liblikmutter.)
Hommik Kirjutas:
Martti Kirjutas:Piibe mnt Tartu poolses otsas ühe kortermaja ees muruplatsil seisab Москвич 408, pilt.
Tõsi, sinna on see hiljuti tekkinud.
Asja lähemalt uurides oli seda aparaati tagastanget pidi pukseeritud, mistõttu on nimetatud detail lootusetult kõveraks tõmmatud. Sellest asjaolust võib järelda, et masina omanikul taastamisplaane mõttes ei ole...
Sai andres22 ja pvr'iga sääl käidud.
Auto olukorda oskaks ehk paremini kirjeldada pvr (kui Elite sõber), aga öelda võib, et kroomdetailid olid sellel masinal heas korras, kuid siit-sealt roostetas kere päris julgelt.
Lootuses teada saada auto omaniku, selgus, et keegi kohalikest ei tea midagi.
Kui keegi oskab selle sõiduki kohta midagi kosta, oleks ülikena. Sest huvi sõiduki vastu on olemas.
Liblikmutter Kirjutas:Auto olukorda oskaks ehk paremini kirjeldada pvr (kui Elite sõber), aga öelda võib, et kroomdetailid olid sellel masinal heas korras, kuid siit-sealt roostetas kere päris julgelt.
Oot oot ära sõnu päris suhu kah pane,
Ma mainisin muuseas, et ma kruviks siit ühtteist maha, näiteks mõned kroomdetailid ja pisividinaid mis minu autost puudu on
Seoses sellega kallid Elite sõbrad, ega kellelgi ei ole ülearu käiguvahetus hoovastiku detaile (käigud roolil) ja süüteluku plastik ümbrist (mis on vist lootusetu soov).
Olen ise sama mõtet mõlgutanud. Mul pole küll Elite, aga on 1965a. väljalase. Sama lugu ilmselt, ta lihtsalt ei taha roostetada. Tavaliselt sinna kust värv ära kulub tekib rooste, aga sel masinal on need kohad kuidagi tumedad lihtsalt. Üks võimalus on, et lihtsalt metall on parem. Veel oli tol ajal mingi roostevastane abinõu tehases kasutusel mida kutsuti sukeldusfosfaatimiseks kui ma õieti mäletan. Seda meetodit hakati kasutama m407 juures vist ja mis ajani seda kasutati ja millist mõju see avaldas seda ma muidugi ei tea.