20-07-2006, 00:12 AM
Olles juba pool aastat mitte Volvo omanik olnud,otsustasin seda viga nüüd paranadada,et ikka enda kasutajanime väärt olla
Üleeile otsides endale pühapäevasõidukit leidsin sobiva auto Soomest,mõeldes kõik head ja halvad pooled sellest autost enda joks läbi otsustasin ta ikkagi osta.
Eile hommikul kell 5 äratus,väike eine ja kella 6ks sadamasse,teepealt võtsin veel sõbra kah kaasa ,et oleks keegi kes mu igapäevaliikuriga tagasi sõidaks.
Kell 7 väljus laev,kell 9 sõitsin juba Helsingi sadamast välja,sõita oli veel jäänud 360km. Sirge jalaga sai siis sõidetud mööda häid soome maanteeid pidi ja kell 13 olimegi kohal.Volvo seisis ilusti väljas,võtmed ees,ma ei kahelnud hetkekski,pidin selle Volvo endale saama.Vormistades kohapeal vajalikud paberid ja loovutades raha istusin Volvo rooli ja taas 360km sõitu algas....
Kell 17.55 olime Helsingis tagasi,Volvo sõitis hästi,jalgu kellegile ei jäänud ja mõnest autost sai ka mööda sõidetud aga jah kella 18 laevast jäime napilt maha,oodates järgmist laeva kogunes muidugi paras publik seda ``Naksitrallide`` autot uudistama
Piiriületused sujusid nii nagu vaja ja nüüd ma kodus olengi.
Tehnika:
Mootor B18A topelt karburaatorid.
Kere : selleks ,et seda mootorit imetleda tuleb tõsta kogu esiosa ülesse,nö.kapott on valmistatud plastikust.
Sisu: üleni punane samet.
Tegemist ei ole autoga mida tasuks taastada originaali,selleks oleks võinud mingi parema isendi osta.Tahtsin lihtsalt autot millega liikuda harva aga meeldejäävalt
http://www.fotod.ee/pold25/2/ siin kaks pilti .
Hommikul lähen siis ARKi ja üritan ka arvele võtta,sest hetkel need soome numbrid küljes.
Selline pikk jutt sai.
Üleeile otsides endale pühapäevasõidukit leidsin sobiva auto Soomest,mõeldes kõik head ja halvad pooled sellest autost enda joks läbi otsustasin ta ikkagi osta.
Eile hommikul kell 5 äratus,väike eine ja kella 6ks sadamasse,teepealt võtsin veel sõbra kah kaasa ,et oleks keegi kes mu igapäevaliikuriga tagasi sõidaks.
Kell 7 väljus laev,kell 9 sõitsin juba Helsingi sadamast välja,sõita oli veel jäänud 360km. Sirge jalaga sai siis sõidetud mööda häid soome maanteeid pidi ja kell 13 olimegi kohal.Volvo seisis ilusti väljas,võtmed ees,ma ei kahelnud hetkekski,pidin selle Volvo endale saama.Vormistades kohapeal vajalikud paberid ja loovutades raha istusin Volvo rooli ja taas 360km sõitu algas....
Kell 17.55 olime Helsingis tagasi,Volvo sõitis hästi,jalgu kellegile ei jäänud ja mõnest autost sai ka mööda sõidetud aga jah kella 18 laevast jäime napilt maha,oodates järgmist laeva kogunes muidugi paras publik seda ``Naksitrallide`` autot uudistama
Piiriületused sujusid nii nagu vaja ja nüüd ma kodus olengi.
Tehnika:
Mootor B18A topelt karburaatorid.
Kere : selleks ,et seda mootorit imetleda tuleb tõsta kogu esiosa ülesse,nö.kapott on valmistatud plastikust.
Sisu: üleni punane samet.
Tegemist ei ole autoga mida tasuks taastada originaali,selleks oleks võinud mingi parema isendi osta.Tahtsin lihtsalt autot millega liikuda harva aga meeldejäävalt
http://www.fotod.ee/pold25/2/ siin kaks pilti .
Hommikul lähen siis ARKi ja üritan ka arvele võtta,sest hetkel need soome numbrid küljes.
Selline pikk jutt sai.