Postitused: 2,453
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Sõjaväe reg. numbrid ka veel küljes ja puha... tore, kui haruldusi leidub.
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
palju hinnaks pakute.esiklaasid ja armatuurlaud vandaalide poolt löhutud ja mootor koos käigukastiga puudu.
Postitused: 94
Teemad: 5
Liitus: Jul 2007
Maine:
7
13-01-2008, 19:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2008, 19:26 PM ja muutjaks oli
rivo54.)
Omanikul peaks ikka endal olema mingisugune soov. Kui seda soovi ei ole siis ta võiks ju lihtsalt annetada selle varjupaika. Kõike ju paraku ei saa rahas mõõta! Teisest küljest jälle kuna ta on suht haruldane ikkagi, ei tasu selle hinna küsimisega väga ahneks ka minna(siis ta lihtsalt jääb sinna seisma)!
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
kui kellegil on pakkuda vastu 66 raam koos sildade,käigu- ja vahekastiga,siis saab selle ilma rahata.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Läbirääkimised sõiduki omandamiseks on nüüd niikaugel, et tõstataks sellise küsimuse: oskab keegi pakkuda, kust võiks mõistlikel tingimustel hankida vastavaid GAZ-66 juppe (eriti sillad, ka raam, käigukast ja vahekast) või on neid kellelgi kaasfoorumlasel koguni pakkuda?
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Minul on üle ainult kaks kulunud kummiga ratast. Võin need eksponaadile allapanemiseks anda, muus osas ei saa aidata.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
leitsin aianurgast isa varudest järgi jäänud 66vahekasti, tätsa kobe teine.(minu poolt vahekast olemas)
Postitused: 636
Teemad: 47
Liitus: Nov 2003
Maine:
21
Kõigepealt suur tänu kaasfoorumlane raix`ile isendi leidmise, meie informeerimise, PT kaudu pika kirjavahetuse ja lõpuks omanikuga positiivsete läbirääkimiste eest! Vahekasti eest kah! Samuti tänud Valdole rataste eest! Kui nii edasi läheb, vast saab siis omaniku soov täidetud. Aga minu ettepanek oleks, et paluda Saaremaa kaasfoorumlasi, et nad saarel veidi ringi vaataks ja ehk näkkab sealtpoolt merd soovitud osad leida. Küllap leiaks need mandriltki, kuid nende transport Saaremaale kujuneb veidi keeruliseks ja veidi kalliks ka ...
Postitused: 204
Teemad: 6
Liitus: Oct 2004
Maine:
3
Hoian silmad kõrvad lahti..
Vana tehnika ja veokite huviline
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
kas kellegil on APP-66 juhi salongi pilte?
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
raam olemas ja kas 66el pole mitte sama käigukast mis 53el kui on siis ka see olemas.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
66 käimar on põhimõtteliselt sama, mis 53-l (erineb käigukangi kuju, kuid sisu on 100% sama).
Mis puudutab APP-66 juhikabiini, siis sellest on pilte pea võimatu netist leida. "Kellad" aga on usutavasti samad GAZ-i standardsed nagu ka 38AS-il.
Muide, kas APP-l on ka pirka säilinud? Vene foorumi andmeil asub see kabiini ja sõitjateruumi vahelisel vaheseinal reisijaukse läheduses paremal, üleval.
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
vabandust lolli küsimuse pärast aga mis see pirka on?
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
ja see silt on olemas küll aga üle värvitud.
Postitused: 34
Teemad: 14
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
ei hakka las seda teevad teadjamad mehed.mul puudub restaureerimis kogemus ja üksi ei julge bussi kallale minna vöin midagi väärtuslikku ära rikkuda.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Kes eile ümarlaual viibis, on seda muuseumipapa palvet juba kuulnud, kuid: siiamaani on puudu komplektsed GAZ-66 sillad vahetuskaubaks (nimelt on plaan Saaremaalt ühe korraga vähemalt kaks põnevat eksponaati tuua, mis teine on, kuuleb siis kui õige aeg, kuid sellega on küllaltki kiire). Seega hüüan selle üleskutse veel korra foorumis välja. Ehk leiab mõni tähelepanelik kaasfoorumlane vastavad jupid mõistlikel tingimustel.