(11-04-2017, 07:25 AM)vant Kirjutas: Ma ei tea kas keeegi on jõudnud juba kuskile torgata selle kuulutuse, aga mulle isiklikult tundub et vanasõna "selle raha eest on seal autot küll" siin vist päris ei päde...
Siguli luks
"Все оригинальное!" ei ole meie mõistes päris see, mida eestlased eesti keeles selle all mõtlevad. Aga sama vene keelse väljendiga iseloomustatakse ka volga mootori ja põranda kangiga pobedasid, uuema mudeli mootori & tehnikaga mossesid, teinekord valukatest ja metallikvärvist rääkimata ning selle mõõdupuu järgi on see "машина" ikka väga "оригинальная".
Kuigi ladaklubi.ee-s kirjutati, et seal 20 aastat uuema 06 sisu ning see katuse värv, kollatatud kaugtuled ka tõenäoliselt omalooming nii et eesti keeles võiks tegu olla pigem "tuunitud autoga" või võtame ing. k. veel sobivama
mild custom. Aga vene keeleruumi sobib ka originaali pähe.
Aga hind on muidugi suhteline, eriti kui arvestada, et tegu tuunitud/custom masinaga. Kui tulla teemasse (061 & 063) tagasi ja võtta võrdluseks auto24 kõige kallim "sandiluks", "pool-kuus" e. siis puhta 06-ga võrreldes teada-tuntud väheldane ja alaväärne 063, mis tumepruuni värvi, aastast 1987 ja maksab
19 999 eurot siis kõnealune 03 ju täitsa hea diil. Aga jah kui hakata pilve pealt alla järjest tulema, siis järgmine sandiluks 063 on
12 000 eurot, siis
9990 eurot. Pärast seda tuleb aga musta numbriga puhas (püha) algusaastate 06
7700 eurot. See vast esimene realistlik asi siin valikus. Aga ka ilusa ja viisaka sandiloksu saab nendest pea poole odavamalt
4490 euro eest. Ning kui see hind veel ka pooleks ja natuke alla teha, siis
1750 euro eest saab ilusa ja nägusa 1983. aasta 063-e. See ka nüüd vast realistlik.
1200 eurone isend (ikka 063) on juba üsna väsinud, tolmuse ja kasimata tööauto välimusega, nii et otse ilusat ja kena hobimasinat selle eest enam (turult) ei saa.
21063 ja 2103 mudelid on muidugi natuke erinevad, aga pakun et hinnaklass oleks analoogne ning väljatoodud hindade virr-varris selget mõistust hoides oleks antud masin veidi kallivõitu, aga ei tasu unustada, et omanik on oma
custom touch`i külge pannud, mis võib vabalt kõvasti hinda lisada
Hea näide Lada-teemalisest
custom`iseemimsest on ksf. Nymmiku ex. 2102, mis oli eelnevalt originaalne mustanumbri masin, aga täiesti stock (loe orginaal). Nüüd on antud masin saanud aga õhkvedrustuse ja uhked rattad alla ning esindatud soomlaste, ütleme et üsna populaarses tuuningajakirjas (
LINK), millesse tavalise "igava" originaal siksiga vaevalt et pääsenud oleks. Ja üle maailma sellist uhket siksi ihaldaks ikka omale palju-palju rohkem inimesi (loe väärtus tõusis) kui täiesti tavalist originaali.