Postitused: 3,694
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
05-03-2008, 21:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2008, 21:50 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
ärme palun siin teemas otseselt plekimõlkimisega tegele. Räägime siin õige sellest, miks viimased kolm kümnendit masinatel esirehvid (rehvide kui selliste samaksjäädes) rohkem kuluma kipuvad kui enne
turvajuttudeks on taoline teema:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=18504
...ning mäletan, et oli ka miski teema, kus oli rõhk just endise ning tänapäevase passivsel turvalisusel - aga no ei leia enam.
veel üks turvateemaks kiskunud teema:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=18440
aitümm ette,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 10,886
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
138
Vabandust. Aga kustutama ei hakka.
Turvalisus on üks põhjuseid, miks esivedu eelistatakse. Oma olemuselt on esivedu turvaliselt alajuhitav (kui valestiprojekteeritud erandid välja jätta) ja sellisena kasutajale ohutum. Lisaks on kogu massiivne jõuülekanne üks kompaktne tervik, mis avarii korral käitub (enamasti) ettemääratult, libisedes kere alla.
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Palju niisuguseid juhuseid on olnud et taguveolisel kardaan vmt salongi on tunginud? Samas Volvo 2xx juba reklaamiti et mootor "läheb" käigukasti juhendamisel auto alla. Samas tänapäeva risti olev mootor(+ see et seda kapotialune triiki täis) kuhu tollel minna on?
Alajuhitavus+ veojõu kontroll jne on toredad asjad aga inimene üldiselt sõidab ju koguaeg teatava vastuvõetava riski piiril. Ntks esimene lumi + suverehvid - siis on narvakal Bmwd ja muud tavaliselt kiirustajad äkitselt paremas reas koos algajatega. Aga on siis tegelikult neil vähem pidamist kui esiveolistel? Minumeelest on asi ikka nö kindlustundes (esiveolise puhul petlikus).
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
13piisab Kirjutas:(lisaks tean, et vähemasti mõningatel Alfa Romea Sprintidel - minu mällu süübinud esiveolise kahekarburaatorilise boksermotoga - oli kah käsipidur esiratastel)
6ige nimetus peaks siis olema vist ikka seisupidur.
ja ilmselt algusaegadel ei tuld kellegil veel pähe , mis sellega peale seismise veel teha saab
Pole midagi targemat teha