Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Kas kellelgi on kogemust, mida asjast arvata kui vanal jalgrattal jääb harilik kett väikseks, tahaks nagu suuremate rullidega ketti saada. Hammasrataste peal kett loksub edasi-tagasi. Samm on õige, ja veninud keti sümptomid on ka teistsugused. Kas kunagi olid teise mõõduga ketid kasutusel? Kuidas sellise hankimisega praegu lood on?
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Crescendile vene jalgrattakett ei sobinud, mingi laiem ( mopeedi ? ) ja tugevam kett aga küll.
Veteran.
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Tavaline Naumann (vt ketiratas ja sadul). Peale läheb tavaline nõukaaegne ülimasslevinud standardkett, hammasrataste kulumist ära põe. Kui näitad raaminumbrit, ütlen ka aastaarvu.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Kus see raaminumber asub? Polnud enne mahti otsida teist.
Kogu see keti jutt algas sellest, et sõites kett ragiseb ja viskab üle, selle vastu oleks rohtu vaja.
Postitused: 71
Teemad: 2
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
Uus kett kuluks ka võibolla nn. marjaks, aga pilt näitab ju selgelt, kui otsas on tagumine hammasratas. Nii et see ka kindlasti vaja vahetada, kui tahad ilma raginata sõita.